تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۲۱۵
10 پروژه بخش نشتا با اعتبار 17 میلیارد و 355 میلیون تومان در دهه مبارک فجر افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح 10 پروژه بخش نشتا در دهه مبارک فجر
به گزارش بلاغ، آیین بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن با محوریت بهره برداری از آسفالت روستای مازوبن علیا در بخش نشتا با حضور رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، سید امیرحسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن و مدیران مرتبط  به بهره برداری رسید.
 
مهدی رازجویان معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران در این مراسم، رمز تکمیل پروژه ها را در گرو تعامل و همراهی همه ی مدیران دانست و گفت: باوجود فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور اعتبارات عمرانی بصورت قطره چکانی تخصیص داده می شود، این روند تخصیص اعتبار سبب شده تا ساخت پروژه ها به درازا بکشد اما نیمه کاره کردن پروژه ها درست نبوده و باید تلاش شود تا پروژه ها هر چه سریعتر به پایان رسد و مورد استفاده ی مردم قرار گیرند.
 
بخشدار نشتا در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان جهت افتتاح 10 پروژه با اعتبار 17 میلیارد و 355 میلیون تومان در دهه مبارک فجر در این بخش نشتا اظهار کرد: سردخانه و سورتینگ کترا با تسهیلات 3 میلیارد تومان در بخش خصوصی از جمله پروژه هایی است که در این ایام گشایش یافت.
 
فرهاد سیاه مشته افزود: اجرای فاز نخست آسفالت، زیر سازی، جدول و کانیوو روستای مازوبن علیا به صورت مشارکتی توسط دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان، روکش آسفالت محور مازوبن به سمت دهیاری به طول دو هزار متر با اعتبار570 میلیون تومان، اجرای پروژه گاویون بندی روستای مازوبن در 6 نقطه به حجم 2 هزار متر مکعب با اعتبار 630 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی هستند که در این ایام به بهره برداری رسید.
 
وی ادامه داد: اجرای جدول، کانیوو، آسفالت و زیر سازی روستای کترا با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان توسط دهیاری و بنیاد مسکن نیز از دیگر اقدامات انجام شده در بخش نشتا است.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: احداث پل روستای پلسرا توسط بنیاد مسکن، احداث دیواره سنگی برای جاده ی روستای کوهسار با اعتبار 220 میلیون تومان، اجرای بلوار و روشنایی شمس آباد و تمشکل با اعتبار 250 میلیون تومان و احداث گلخانه با تسهیلات دولتی هم از دیگر پروژه های بخش نشتا در دهه مبارک فجر است.
 
سیاه مشته از مسئولان استانی خواست تا در تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت روستای زوار به طول هزار متر که زیر سازی و جابجایی تیرهای برق آن انجام شده است، مساعدت لازمه را داشته باشند و همچنین خواستار تخصیص اعتبار جهت تکمیل مرکز بهداشت و درمان روستای کترا و ساخت دیواره روستای طالش محله شد.
 
 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنکابن هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان به‌ویژه دکتر حسینی نماینده مردم منطقه در خانه ی ملت گفت: در دهه مبارک فجر، پل روستای پلسرا با اعتبار 300 میلیون تومان و دو پل در روستای شعیب کلایه با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی فیض الله اشکوریان افزود: افتتاح دیواره سنگی و کانال عرضی روستای سلیمان آباد، اتمام دیواره بتنی یوسف آباد، آسفالت روستای چناربن به سمت مزار شهدا، آسفالت روستای کترا به طول 750 متر و آسفالت روستای مازوبن علیا و سفلی از جمله پروژه های بنیاد مسکن هستند که در این ایام به بهره برداری می رسند.
 
وی مجموع اعتبارات این پروژه ها را 6 میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 49 هزار مترمربع  آسفالت در تنکابن  انجام شده و آسفالت روستاهای پلطان، شهید آباد و تکمیل دیواره سنگی ایثارده و همچنین آسفالت روستای لیره سر در زمره ی پروژه های در دست اجرای این نهاد است.

انتهای پبام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴