در دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح 6 خانه محروم در چالوس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۴۸۱۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس از افتتاح 6 خانه محروم در شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.
۰
plusresetminus
افتتاح 6 خانه محروم در چالوس
به گزارش بلاغ، عابدین داغمه چی طی گفت و گویی اظهار کرد: به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران احداث ۶ واحد مسکونی محرومین برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که از نظر مسکن مشکل داشته اند با همت بسیج سازندگی ناحیه چالوس و گروه های جهادی شهرستان احداث و آماده تحویل به عزیزان شد.

وی گفت: این خانه ها با همکاری مشترک بسیج سازندگی ناحیه،کمیته امدادو بنیاد مستضعفان و شرکت عمران مسکن شمال نمک آبرود و با مشارکت گروه های جهادی ساخته شده است.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس افزود: این خانه ها با اولویت محرومان بی بضاعت در روستاهای طلا جو،بیج نو، خرمنه سفلی،و بخش مرکزی شهرستان چالوس که هر کدام با زیر بنای ۶۰ متر مربع و با اعتبار ۱۲۰میلیون تومان ساخته و در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید و تحویل مالکان شدند.

داغمه چی افزود: افتخار می‌کنیم مانند سال‌های گذشته در کنار مسئولان این توانمندی ایجاد شد که با کمک برنامه‌ریزی بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اردوهای جهادی بسیج و مجمع خیرین ۶ خانه محروم در دهه مبارک فجر در شهرستان چالوس افتتاح  شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴