تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۴۸۱۳۵
معاون عملیات سپاه کربلا به توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در ایام الله دهه فجر بین خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار تبلت دانش آموزی هم به خانواده‌های معسر اهدا شد.
۰
plusresetminus
توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در ایام دهه فجر
به گزارش بلاغ، حسین علیزاده در جمع خبرنگاران به آخرین  اقدامات امنیت آفرین و خدمت‌های مومنانه بسیج و سپاه کربلا در قالب رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و از شرکت ۵۰۰ هزار بسیجی در این رزمایش خبر داد و گفت: در حوزه امنیت ۳۵۰ هزار نفر از بسیجیان در فراخوان‌های دسته‌های رزمی، شامگاه یاد یاران، گشت‌های رضویون، و همچنین خودمحافظتی ادارات و دستگاه‌های دولتی مشارکت داشتند.

معاون عملیات سپاه کربلا از فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی هم در دهه فجر خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۰ هزار بسیجی هم در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در دهه فجر فعالیت داشتند.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر سپاه کربلا در ادامه به توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در ایام الله دهه فجر بین خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار تبلت دانش آموزی هم به خانواده‌های معسر اهدا شد.

معاون عملیات سپاه کربلا در ادامه به تامین کمک جهیزیه برای ۱۳۵ خانواده هم خبر داد و اضافه کرد: ۴۰۰ هزار ماسک هم در تور‌های ایست و بازرسی بین مردم توزیع شد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ اعلام کرد: کلید ۹۴ واحد مسکن محرومین هم در ایام الله دهه فجر تحویل خانواده‌ها شد.

علیزاده به برپایی ۱۰۹ میز خدمت هم اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار ۸۸ مورد خدمات پزشکی هم توسط بسیج جامعه پزشکی به مردم داده شد.

معاون عملیات سپاه کربلا از اعزام یک هزار مبلغ و روحانی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر هم خبر داد و اضافه کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از یک هزار ۸۰۰ مسابقه روزشی در دهه فجر برگزار شد.

علیزاده به ساخت ۶۰ مستند درباره رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ هم اشاره و خاطرنشان کرد:در فضای مجازی هم  بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ هشتگ رزمایش الی بیت المقدس  توسط کاربران به کار گرفته شد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ سپاه کربلا با اشاره به نورافشانی شب ۲۲ بهمن، گفت: در  بیش از ۲ هزار پایگاه برنامه گلبانگ الله اکبر طنین انداز و برنامه نورافشانی اسمان هم برگزار شد.

علیزاده در پایان با تصریح بر اینکه بسیجیان در دهه فجر به صورت جهادی و انقلابی در رزمایش الی بیت المقدس شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمت و امنیت که این رزمایش تمرینی برای انسجام کار‌ها بود، در طول سال ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما