کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سوادکوه شمالی:

18 طرح عمرانی دهه فجر در سوادکوه شمالی افتتاح می‌شود

8 بهمن 1399 ساعت 9:34

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح در سطح این شهرستان آغاز می‌شود.


سید محمد انصار الحسینی  در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی با هزینه ایی بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان در شهرستان سوادکوه مالی به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه شرکت فولاد "ونداد" خاورمیانه با اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در فاز نخست این شرکت ۴۰ نفر و در فاز دوم ۱۲۰ نفر مشغول به کار می شوند .

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که در این شرکت شمش فولادی به میزان ۱۵ هزار تن در سال تولید خواهد داشت.

انصارالحسینی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت "گل‌گیس نگار چابهار" هم با هزینه ایی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: میزان اشتغال این شرکت نیز ۱۰۰ نفر است و فعالیت آن نیز در حوزه تولید انواع کنسرو می باشد. 

فرماندار سوادکوه شمالی به افتتاح سالن ورزشی اندرگلی اشاره کرد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۹ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اصلاح شبکه برق رسانی و اقامتگاه بومگردی به بهره برداری خواهد رسید.

انصارالحسینی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان آغاز خواهد شد، گفت : عملیات اجرایی مجتمع امداد و نجات شهرستان که شامل ساختمان اداری ، انبار ، اسکان اضطراری و مرکزآموزشی و غیره است آغاز خواهد شد که برای این طرح ۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

وی در پایان دیگر طرح کلنگ زنی را شبکه برق و رینگ شبکه برق اعلام کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447532

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447532/18-طرح-عمرانی-دهه-فجر-سوادکوه-شمالی-افتتاح-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com