تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۷۵۱۶
رئیس اداره بهداشت امل گفت: نارنجی یعنی وضعیت بسیار شکننده است، این ها عدد هستند و با کوچکترین افزایش به قرمز بر می‌گردیم.
۰
plusresetminus
آمل در وضعیت شکننده کرونایی/ 14 روستا در وضعیت قرمز هستند
علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه آمل در وضعیت نارنجی است، اظهار کرد: نارنجی یعنی وضعیت بسیار شکننده است، این ها عدد هستند و با کوچکترین افزایش به قرمز بر می گردیم، کوچکترین عدم رعایت و یا سهل انگاری های برای رعایت پرتکل شرایط را قرمز می کند.

وی با بیان اینکه 14 روستا در وضعیت قرمز هستند، عنوان کرد: 22 روستا در وضعیت قرمز بودند که در حال حاضر 14 روستا شرایط قرمز را دارند که امیدوارم با رعایت شرایط وضعیت بهتری را تجربه کنیم.

رئیس اداره بهداشت امل در خصوص وضعیت بیماران بستری در بیمارستانهای آمل تصریح کرد: دو مورد بستری داریم، یکی بخش مراقبت ویژه یا icu  است که بیماران بدخیم تحت درمان قرار می گیرند، در شرایط دیگر بخش عادی است که معمولا موارد بستری بالای 50 درصد مشکل ریه دارند بستری می شوند.

وی به شکننده بودن وضعیت نارنجی در امل تاکید کرد و افزود: رنگ بندی یک عدد و بسیار شکننده است، همه  افراد باید پروتکل ها را رعایت کنند.

رمضانی تغییر رنگ وضعیت کرنا در هر شهرستانی را براساس دستور ستاد کرونای کشور خواند و اظهار کرد: براساس ایتم های که داده می‌شود و مهم ترین آن تعداد بستری ها هستند، ستاد کرونای کشور با توجه به ان تصمیم گیری می کند که شهرستان چه وضعیتی دارد.

رئیس اداره بهداشت امل تصریح کرد: تمام روستاها در  اجرای طرح سردار سلیمانی در حال فعالیت هستند،  287 پایگاه در این طرح فعال بوده و 13 بلوک که سه بلوک از ان شهری است این طرح اجرا می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴