تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۴۷۵۰۷
فرماندار آمل با اشاره به اینکه مصرف گاز خیلی بالاست و شهروندان باید مراعات کنند گفت: با کاهش چشمگیر فشار گاز در آمل مواجه شدیم.
۰
plusresetminus
کاهش افت فشار گاز در آمل/احتمال قطعی وجود دارد
علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در شهرستان آمل گفت: اگر مراعات نکنیم به وضعیت قرمز بر می گردیم، باید همه کمک کنند و مراسمات و دورهمی را برگزار نکنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 200 بیمار کرونایی در بیمارستان های امل بستری هستند، عنوان کرد: یک روز فقط زیر 200 بودیم، در شرایط قرمز محدودیت ها شدید تر خواهند شد و شرایط برای کادر درمان سخت تر می شود.

فرماندار ویژه آمل از کاهش فشار گاز در آمل خبر داد و اظهار کرد: با کاهش چشمگیر فشار گاز در آمل مواجه شدیم، مصرف گاز خیلی بالاست، شهروندان باید مراعات کنند، اکثر ادارات گفته شده در ساعت خاص از انرژی استفاده کنند، برخی از شرکت ها موظف شدند که کمتر از گاز استفاده کنند تا انرژی خانگی را تامین کنیم.

وی ادامه داد:با افت فشار گاز مواجه هستیم، برودت هوا خیلی زیاد است، شهروندان در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا مجبور به قطع گاز نشویم، مصرف گاز در واحد صنعتی و واحدهای تولیدی کم شده تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند، شهروندان همراهی کنند تا کنترل کنیم.

شریعت  در جواب این سوال که چرا با وجود نیمه تعطیلی بسیاری از نهادها و تعطیلی مدارس شاهد کمبود برق و گاز هستیم، خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه برق باید پاسخگو باشند، آماری که نشان می‌دهند مصرف ما نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی به وضعیت شکننده آمل در کرونا تاکید کرد و افزود: در تفرجگاهها محدودیتهای انجام شده ولی بستن برای ساکنین آنجا مشکل ایجاد میکند، اگر مردم رعایت نکنند مجبور به اعمال قانون شدیدتر هستیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴