BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - خبر خوب| آزادی 3 زندانی با مشارکت بسیج اصناف ساری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر خوب| آزادی 3 زندانی با مشارکت بسیج اصناف ساری

6 بهمن 1399 ساعت 14:51

فرمانده بسیج اصناف ساری از آزادی 3 زندانی با کمک بسیج اصناف خبر داد و گفت: این کار خداپسندانه با با کمک خیرین بازار و به ویژه خیرین عضو مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی بسیج اصناف ساری از سطح شهر، محقق شد.


سلمان حمزه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آزادی 3 زندانی با کمک بسیج اصناف مرکز مازندران خبر داد.

وی افزود: بسیج اصناف نقشی محوری در انجام این کار خداپسندانه داشت و بخشی از مبلغ دیه آزادی این سه زندانی توسط بسیج اصناف جمع آوری و پرداخت شد.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ساری خاطرنشان کرد: با کمک خیرین بازار و به ویژه خیرین عضو مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی بسیج اصناف ساری از سطح شهر، این امر محقق شد.

حمزه‌ای ادامه داد: تا این لحظه توانستیم 3 زندانی را به آغوش خانواده برگردانیم و این امر در دستور کار ما قرار دارد و انشاءالله در آینده نیز نهضت آزادی زندانیان توسط خیرین بازار و بسیج اصناف تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این امر برای نخستین بار از سوی بسیج اصناف انجام شد؛ تصریح کرد: این سه زندانی آزادشده که ساروی بودند دارای جرایم مالی شامل دیه و بدهی مالی بودند که با انتخاب خود اداره زندان‌ها این افراد انتخاب شدند و انتخاب این افراد، اتفاقی نبوده بلکه این افراد هم به دلیل اخلاقی مورد تایید بودند و هم جرایم‌شان، غیرعمد و مالی بود.

داود ابراهیمی مدیر اداره زندان شهرستان ساری نیز در این باره گفت: با کمک بسیج اصناف شهرستان ساری و اهدای مبلغ 130 میلیون ریال سه نفر از زندانیان نیازمند از بند زندان رهایی و به آغوش جامعه بازگشتند.
 
وی افزود: بسیج اصناف پس از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل زندان‌ها و افزایش تعاملات سازمانی، حضور موثری در زندان داشته و در جهت رونق اشتغال و حرفه آموزی در زندان و آزادی زندانیان اقدامات مناسبی انجام داد.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: این نهاد که در ایجاد کارگاه‌های اشتغال به کار مشارکت پرشوری داشته با اهدای 130 ریال سه نفر از زندانیان بی بضاعت را از بند‌های زندان رهایی بخشید.
 
وی ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه بسیج اصناف ساری، گفت: در راستای تحقق سیاست‌های سازمان زندان‌های کشور بر این نظریم تا با ایجاد ارتباطات لازم و انجام تعاملات اثربخش با گرو‌های جهادی، خیرین، سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مساعدت‌های حداکثری را در جهت کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جذب کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447504

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447504/خبر-خوب-آزادی-3-زندانی-مشارکت-بسیج-اصناف-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com