کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه آقای وزیر ارتباطات؛ ایران در رده ۸۸ سرعت اینترنت موبایل جهان

5 بهمن 1399 ساعت 23:52

در فهرست رده بندی کشورهایی با بالاترین سرعت اینترنت موبایل جهان، قطر با دو پله رشد در مقام اول قرار دارد. امارات متحده عربی  دومین اینترنت پرسرعت و کره جنوبی سومین اینترنت پرسرعت جهان را دارند. اما چین و استرالیا مانند ماه گذشته رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. 


به گزارش بلاغ، طبق جدیدترین گزارش وب سایت «اسپید تست» سرعت اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه نوامبر ۴ پله سقوط کرده و در رده ۸۸ جهان قرار دارد.در جدیدترین گزارش وب سایت  Speedtest.com از سرعت اینترنت کشورهای مختلف جهان در آخرین ماه ۲۰۲۰ میلادی (دسامبر)  سرعت اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه نوامبر ۴ پله سقوط کرده و در رده ۸۸ قرار دارد.

سرعت دانلود اینترنت موبایل25.30و سرعت آپلود آن 11.39مگابیت برثانیه است. در ماه نوامبر سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران 25.64مگابیت برثانیه بود. این در حالی است که رتبه ایران در اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.در فهرست رده بندی کشورهایی با بالاترین سرعت اینترنت موبایل جهان، قطر با دو پله رشد در مقام اول قرار دارد. امارات متحده عربی  دومین اینترنت پرسرعت و کره جنوبی سومین اینترنت پرسرعت جهان را دارند. اما چین و استرالیا مانند ماه گذشته رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. 

در رده ششم کویت با سرعت اینترنت 110.59مگابیت بر ثانیه قرار دارد که در مقایسه با ماه گذشته، ۵ پله صعود کرده است. در رده هفتم نیز عربستان سعودی با سرعت اینترنت 109.4۸ مگابیت بر ثانیه قرار دارد.


کد مطلب: 447490

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447490/قابل-توجه-آقای-وزیر-ارتباطات-ایران-رده-۸۸-سرعت-اینترنت-موبایل-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com