مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد

ثبت‌نام 3045 نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در مرحله چهارم

تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۴۷۴۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از ثبت‌نام 3045 نفر در مرحله چهارم مسکن ملی در چند شهر استان خبر داد.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 3045 نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در مرحله چهارم
به گزارش بلاغ، سیدمحمد نظری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: متقاضیان فاقد مسکن در مرحله چهارم با اعلام زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام جدید در طرح مسکن ملی اقدام کردند و همچنین امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان فراهم شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در این مرحله ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای سورک و سلمانشهر و چند شهر دیگر انجام شد و در مرحله پالایش و بررسی تائید شرایط متاضیان است.

نظری از ثبت‌نام 3045 نفر در مرحله چهارم مسکن ملی در چند شهر استان خبر داد و بیان کرد: متقاضیان این شهرها از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۸ دی) بود، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۵ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کردند.

وی درخصوص اصلاح شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت نام شده در مراحل قبلی، تصریح کرد: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، توانستند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴