تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۴۷۴۵۴
فرماندار محمودآباد گفت: زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دین اسلام از بین بردن بی‌عدالتی‌ها نسبت به زنان بود، بنابراین بانوان؛ حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.
۰
plusresetminus
بانوان حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند
به گزارش بلاغ، خسرو طالبی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته زن و روز مادر که با حضور محمدزاده مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد و نماینده بانوان در ادارات سطح شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با شاره به اهمیت نقش زن و مادر در سطح جامعه اظهار کرد: هر انسان عاقلی با مطالعه در تاریخ سرنوشت زنان از گذشته تا به امروز می‌‌تواند جایگاه زن را بداند.

وی در ادامه با بیان اینکه در اسلام زن از حق مساوی با مردان برخوردار است، افزود: اولین کسی که به اسلام ایمان آورد، اولین کسی که در راه اسلام شهید شد، اولین کسی که در مقابل ظلم فرعون ایستاد و نمونه‌های بازر که در تاریخ ما دیده شد؛ زن بود.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: زیبایی‌های زن و ترسیم آن بر عهده ما است تا نقش مادر را در جامعه تبیین کنیم بنابراین ما باید در بحث قداست ازدواج ورود پیدا کرده و در سطح جامعه در هفته زن بازگو شود.

طالبی خاطرنشان کرد: بحث طلاق و تحکیم بنیان خانواده باید پیگیری جدی شده و از این آسیب اجتماعی با مطالعه دینی در سطح جامعه جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه و روابط عمومی‌ها باید اهداف حضرت زهرا (س) را در هفته زن در جامعه تبیین کنند، بیان کرد: اولین عامل فاصله گرفتن از آموزه‌های مکتب ما نداشتن آرامش در جامعه امروزی است.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: زن مکمل خدمت و از نعمات الهی است بنابراین باید حرکت‌های نو و با کیفیت در این هفته مقام یک زن را در جامعه بررسی کنیم.  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما