تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۴۷۴۳۰
محور کیاسر براثر برف و کولاک شدید روز گذشته همچنان مسدود است و هم‌اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های کوهستانی سوادکوه، هراز و چالوس عادی و روان است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
۰
plusresetminus
ادامه انسداد محور کیاسر/دمای منفی 20 درجه در بلده ثبت شد/احتمال سقوط بهمن در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ،  محور کیاسر همچنان براثر برف و کولاک شدید روز گذشته مسدود است و تردد در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران سردترین نقطه استان را صبح امروز بلده با کمینه دمای ۲۰.۲ درجه زیر صفر اعلام کرد.

محمدرضا رضوی با اشاره به ثبت دمای با کمینه ۲۰.۲ درجه در بلده نور اظهار داشت: همچنین صبح امروز دمای سیاه بیشه منفی ۱۳.۸، رینه منفی ۱۵.۴، کجور منفی ۱۳.۶ درجه بوده است.

وی دمای آلاشت را منفی ۱۲ درجه، رامسر ۰.۶، ساری منفی ۴، کیاسر منفی ۹.۲ درجه اعلام کرد و درباره بیشترین مقدار بارش برف تا شامگاه روز گذشته گفت: ارتفاع بارش برف در آلاشت ۷۵ سانتی متر، کیاسر ۴۰، سیاه بیشه ۳۵ و پل سفید ۳۳ سانتی متر بوده است.

رضوی درباره بیشترین میزان بارندگی گفت: تا شب گذشته ۲۹ میلی متر در آلاشت، ۳۰ میلی در امیرآباد، ۵۶ میلی متر ساری، ۶۶ میلی متر دشت ناز، ۴۴ میلی متر نوشهر و ۳۰ میلی متر گلوگاه باران باریده است.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمامی محورهای مازندران به‌جز محور کیاسر جریان دارد، افزود: محور کیاسر از روز گذشته به‌دلیل شدت بوران مسدود شد و همچنان نیز این انسداد ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال بوران و سقوط بهمن در محورهای مازندران، اضافه کرد: باتوجه به شدت بارش‌ برف و بوران امشب احتمال یخبندان هم وجود دارد.

این مسئول به آماده‌باش ماموران پلیس راه به‌ویژه در گردنه‌ها و مسیرهای صعب‌العبور استان، بیان کرد: جاده‌های استان نمک‌پاشی و برف‌روبی شده ولی باتوجه به بارش برف تاکید ما به رانندگان تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

قدمی با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی کماکان در محورهای استان مازندران تداوم دارد، گفت: بحث برگشت و اعمال قانون خودروها در محورهای استان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان هشدارها را جدی بگیرند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما