تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۴۷۴۲۱
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: مهمترین موضوع ما تامین سلامت ورزشکاران برای حضور در المپیک 2021 است.
۰
plusresetminus
تامین سلامت ورزشکاران برای حضور در المپیک 2021/ وضعیت بازگشایی امکان ورزشی هفته آینده مشخص می‌شود
به گزارش بلاغ، غلامرضا نوروزی در حاشیه جلسه هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی مازندران در جمع خبرنگاران درباره بازگشایی امکان ورزشی کشور بعد از بهبود وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به ستاد ملی پیشنهاد می دهد تا برخی از اماکن ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی باز شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت فعلی بیشتر کشور آبی به سمت نارنجی است، افزود: شنبه هفته آینده با نظر ستاد ملی کرونا وضعیت بازگشایی اماکن ورزشی تعیین تکلیف می‌شوند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور تصریح کرد: این امر منوط به رنگ بندی کرونایی است تا شغل ها پنج گانه اجازه فعالیت داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: استخرها و مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌ها در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی اجازه فعالیت دارند و در ایام بازگشایی اماکن ورزشی نظارت ها تشدید می‌شوند.

نوروزی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی باشگاه‌ها را متضرر و آسیب زیادی وارد کرد، بیان کرد: امیدواریم شرایط بهتر شود تا اماکن ورزشی  به حالت قبلی برگردد.

وی بیان کرد: همواره سعی کرده‌ایم که به تمام ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون در چارچوب قوانین و مقررات خدمات لازم را ارائه کنیم و در حال حاضر طبعاً فدراسیون‌های المپیکی با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک در اولویت ارائه خدمات قرار دارند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با اشاره به برنامه‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران المپیکی دارد، خاطرنشان کرد: تامین سلامت این افراد در ابعاد سلامت جسمی، مقابله با کرونا و همچنین مراقبت‌های ضد دوپینگ از جمله مهمترین محورهای این برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای امن سازی محیط ورزشی مبارزه با دوپینگ همیشگی و به شرایط خاص ختم نمی‌شود، ادامه داد: ورزشکاران باید پاسخگوی هر آنچه که استفاده می‌کنند، باشند.

نوروزی در بخش دیگری افزود: هیات پزشکی ورزشی مازندران در سال‌های اخیر در بین استان‌های درجه یک مقام اول را کسب کرده است که بیانگر فعالیت‌های چشمگیر این هیات است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲