کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد مسکن بابلسر و فریدونکنار خبر داد

اجرای ۳۲ پروژه طرح هادی در فریدونکنار و بابلسر

2 بهمن 1399 ساعت 18:41

رئیس اداره بنیاد مسکن بابلسر و فریدونکنار از اجرای ۳۲ پروزه طرح هادی با اعتبار بیش از ۹۱ میلیارد ریال در این دو شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، علی اصغر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در سال جاری ۳۲ پروژه طرح هادی در روستاهای بابلسر و فریدونکنار عملیاتی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها مبلغ ۹۱ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال اعتبار مصوب در نظر گرفته شده که ۲۱ روستای بابلسر و ۱۱ روستای فریدونکنار را شامل می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: روستاهای علی‌آباد، عرب‌خیل، کاله، درزی‌نقیب، پایین‌نقیب، عزیزک، پایین احمدکلا و اوجاکسر ازجمله روستاهای بابلسر و روستاهای شیرمحله، فرم، حیدرکلا، سوته، بزرگ‌بیشه‌محله، بی‌نمد، اسبوکلا و نوایی‌محله ازجمله روستاهای فریدونکنار هستند که پروژه طرح هادی در این روستاها درحال انجام بوده و البته برخی از آن‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد.

طرح­‌های هادی روستایی جزو پروژه‌هایی محسوب می‌شوند که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شوند و آبادانی روستاها و کمک به ترویج پروژه‌‌های عمرانی در آن‌ها رسالت اصلی طرح هادی روستایی است.

از سال ۱۳۶۲ در کشور ما این­چنین طرح‌­ها با عنوان روان‌بخشی روستاها در یکی از نقاط روستایی شهرستان شهرکرد و توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت اجرا شد و طی سال­‌های بعد به‌خصوص از سال ۱۳۶۶ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت تمام پیگیری می­‌شود.
 


کد مطلب: 447420

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447420/اجرای-۳۲-پروژه-طرح-هادی-فریدونکنار-بابلسر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com