تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۹
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه در حالیکه قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر روند نزولی داشت اما به یکباره از صبح امروز، استارت تازه خود را برای افزایش قیمت آغاز کرد؛ گفت: مشتریانی که قصد خرید طلا برای مراسمات جشن و عروسی دارند، هنوز برای خرید طلا دیر نیست.
۰
plusresetminus
طلا دوباره استارت گرانی زد/افزایش 500 هزار تومانی هر مثقال طلا در بازار
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص اخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حالیکه قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر روند نزولی داشت اما به یکباره از صبح امروز، استارت تازه خود را برای افزایش قیمت آغاز کرد.

وی افزود: در پی تغییر و تحولات سیاسی در آمریکا و انجام مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید امریکا، بازارهای دنیا واکنش‌های فراوانی را از خود نشان دادند که بازار طلا نیز از این قاعده مستثنی نبود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به قیمت 3 میلیون و 980 هزار تومانی روز گذشته هر مثقال طلا، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به 4 میلیون و 515 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: در حالیکه دلار امروز وارد کانال 23 هزار تومانی شد؛ هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و 45 هزار تومان محاسبه شد.

وی بیان کرد: قیمت سکه امامی به 10 میلیون و 520 هزار تومان و سکه طرح قدیم به 10 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز 5 میلیون و 650 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون و 600 قیمت خورد.

نصیری با بیان اینکه اکنون هنوز برای خرید طلا دیر نیست؛ گفت: با توجه به ظرفیت قبلی قیمت طلا در کشور طی ماه‌های گذشته که حتی هر گرم آن به یک میلیون و 600 هزار تومان نیز رسیده بود؛ خیلی‌ها از ترس رسیدن مجدد قیمت‌ها به این سقف، اقدام به خرید طلا کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲