مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد

خسارت طوفان به 40 واحد مسکونی مازندران/برق تمام نقاط وصل است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۷
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بر اساس گزارش‌های واصله تا عصر امروز، 40 واحد مسکونی در سربندی ساختمان از 20 تا 100 درصد دچار آسیب و خسارت شدند.
۰
plusresetminus
خسارت طوفان به 40 واحد مسکونی مازندران/برق تمام نقاط وصل است
علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین میزان خسارت تندباد بامداد پنج‌شنبه در مازندران، اظهار کرد: هنوز میزان خسارت ریالی در استان جمع‌بندی نشده است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله تا عصر امروز، تعداد 40 واحد مسکونی در سربندی ساختمان از 20 تا 100 درصد دچار آسیب و خسارت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران، خاطرنشان کرد: این واحدهای واحدهای مسکونی عمدتا در شهرستان‌های بابلسر، جویبار، ساری، بهشهر، نکا و گلوگاه را شامل می‌شود.

احمدی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای هلال احمر و بنیاد مسکن شهرستان‌ها با بازدید میدانی در حال ترمیم موقت و برآورد خسارت جهت تسهیلات خسارتی به این واحدها هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به زیرساخت‌های برق،آب و تلفن خساراتی واد شده است یا خیر، گفت: در صبح امروز، قطعی برق در مناطقی نظیر فرح‌آباد، بلوار خزر و برخی نقاط جاده دریا ساری را داشتیم که در اثر سقوط چند درخت رخ داده بود که بلافاصله در اسرع وقت، برق وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران، افزود: در حال حاضر، گزارشی از قطعی برق در مناطق روستایی به ما اعلام نشده است، اما آنچه در مدار برق قابل مشاهده است، در تمام نقاط برق وصل است و مشکلی وجود ندارد.

احمدی اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده شاهد تندباد نخواهیم بود و این وزش‌ها بنا بر اعلام هواشناسی تا فردا به اتمام خواهد رسید.

وی متذکر شد: با توجه به برودت هوا از مردم استان تقاضا داریم در مصرف گاز و برق حداکثر رعایت را داشته باشند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران مازندران، از 40 واحد مسکونی خسارت دیده گزارش شده، 15 واحد مسکونی مربوط به بابلسر است و باید دید پس از ارسال تمام گزارش‌ها از شهرهای استان، بیشترین خسارت در بخش مسکن مربوط به کدام شهرستان بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲