رئیس دادگستری سوادکوه شمالی عنوان کرد

بازگشت 37 هکتار از عرصه‌های منابع ملی به بیت‌المال

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۴
رئیس دادگستری سوادکوه شمالی گفت: 37 هکتار از زمین‌های عرصه منابع ملی شهرستان سوادکوه شمالی، هشت ماه امسال با حکم قانون خلع ید شد.
۰
plusresetminus
بازگشت 37 هکتار از عرصه‌های منابع ملی به بیت‌المال
به گزارش بلاغ، اکبر عمونیا در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با اجرای ا‌حکام قطعی قضائی و تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع هشت ماه امسال، ۳۷ هکتار از زمین‌های ملی با ارزش اقتصادی بسیار بالا از متجاوزان به انفال عمومی خلع ید و به اداره منابع طبیعی برگشت داده شد.

رییس شورای بیت المال شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به برخی جوّسازی‌های انجام گرفته، ضد دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی و نیز نیروی انتظامی توسط برخی متخلفان و زمین خواران افزود: تلاش می‌کنیم با همراهی و همکاری اعضای محترم شورای تامین شهرستان و مدیریت مناسب، اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تجاوز به زمین‌های ملی با کمترین تنش اجتماعی همراه باشد
عمونیا تصریح کرد: هرچند در اجرای برخی از احکام قضائی، امکان تنش به لحاظ مقاومت مجرمان و متخلفان در از دست دادن منافع حاصل از جرم وجود دارد، اما این جوّسازی تاثیری بر اراده دستگاه قضایی در مقابله با فساد و اجرای عدالت نخواهد داشت.

رئیس دادگستری سوادکوه شمالی در باره انتشار فیلمی مبنی بر آزاد سازی زمینی تصرّف شده و ایجاد سیاه نمایی در فضای مجازی گفت: سال ۹۲ برای این زمین با ارزش اقتصادی بالا، پرونده‌ای تشکیل و توسط کارشناسان یک تا سه نفره مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در سال ۹۴ حکم قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر صادر و در سال ۹۸ با توجه به تعهد کتبی متصرّف مبنی بر آزاد سازی زمین موردنظر، به دلیل اجرا نکردن تعهد توسط او، امسال برای آزادسازی زمین تصرّف شده اقدام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲