تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۲
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: 33 اکيپ راهداری در قالب 250 ماشين و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
۰
plusresetminus
استقرار 33 اکيپ راهداری در محورهای مواصلاتی مازندران/سفرهای غیرضروری ممنوع
به گزارش بلاغ، حسن جهانیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به كاهش دما و بارش برف در سطح محورهای كوهستانی به كلیه رانندگانی كه قصد تردد از محورهای كوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امكانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

جهانیان گفت: 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

جهانیان خاطر نشان کرد: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت كسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی موجود ( بارش برف و باران ) در جاده های کوهستانی این استان ، توصیه می شود تا هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.​

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴