تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۱
رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده هراز مسیر جنوب – شمال به دلیل بارش برف و بوران شدید خبر داد.
۰
plusresetminus
جاده هراز مسدود شد/احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به بارش برف و بوران شدید در جاده هراز، مسیر جنوب-شمال، منطقه امامزاده هاشم (ع) تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
 
وی با اشاره به باز بودن بقیه راه های مواصلاتی استان افزود: احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در جاده های کوهستانی وجود داشته و رانندگان تا حدّ امکان از تردد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

قدمی گفت: با وجود بارش برف و باران شدید از دیشب تا کنون، راه‌های مازندران باز بوده و تردد در برخی راه‌های مواصلاتی کوهستانی به سختی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های استان و ارائه خدمات برای باز نگه داشتن مسیر‌ها افزود: با توجه به میزان بالای بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران، احتمال سقوط بهمن بسیار زیاد است.

قدمی به احتمال بوران و شدت برف در جاده‌های مرکزی و شرقی مازندران، ساری-کیاسر و ارتفاعات شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه اشاره و تصریح کرد: آبگرفتگی در برخی نقاط جاده‌های ساحلی استان برای رانندگانی که بدون رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند، خطرات جدّی ایجاد خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه محدویت تردد در جاده‌های استان وجود نداشته، اما محدودیت‌های کرونایی همچنان به قوّت خود باقی و در حال اجراست، بر پرهیز از تردد غیرضروری رانندگان به ویژه در جاده‌های کوهستانی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ، کنترل فنّی خوردرو مانند ترمزها، فرمان، سالم بودن بخاری، برف پاکن، استعلام وضعیت مسیر‌ها قبل از حرکت تاکید کرد.

قدمی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های مازندران از تردد خودرو‌های بدون زنجیرچرخ جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما