تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۷۳۹۳
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه اگر دستاوردهای انقلاب به درستی به نسل جوان منتقل شود، جوانان با ارزش‌های انقلاب بیشتر آشنا خواهند شد، گفت: دستگاه‌ها در دهه فجر و پیروزی انقلاب باید با توجه به شرایط فعلی انقلاب اسلامی را برای جوانان امروز تبیین کنند.
۰
plusresetminus
لزوم همدلی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم/دهه فجر فرصتی برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است
به گزارش بلاغ، خسرو طالبی در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بین تمامی انقلاب‌های جهان؛ انقلاب اسلامی ما انقلاب آرمانی بود.

وی افزود: خدمات نظام اسلامی ما در بدترین حالت ممکن همانند تهدید و تحریم شایسته بوده است که قابل مقایسه با دیگر نظام‌ها نیست و باید به نسل جوان آن را انتقال دهیم.
فرماندار محمودآباد تصریح کرد: در بحث خدمات رفاهی همانند ساخت مسکن برای محروم همچنان در نظام اسلامی ما با توجه به تمام تحریم‌ها کمک به محرومین ادامه دارد.

طالبی با اشارهب به اینکه باید پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را با نسل جوان انتقال داد، گفت: باید روی بند بند بیانیه گام دوم انقلاب فکر و مطالعه کرد تا بتوان به درستی در سطح جامعه به آن عمل کنیم.

لزوم همدلی برای خدمت ‌رسانی به مردم

اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب با بیان اینکه دهه فجر؛ دهه خدمت‌رسانی مسئولین به مردم است، اظهار کرد: شعار امسال با عنوان انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار که این را مدیون شهدای عزیز خود می‌دانیم بنابراین برنامه‌های ما باید بر مبنای گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازمه کار ما در بسیج است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مدیران ما باید برنامه‌های دهه فجر را برای نسل جوان در فضای مجازی به‌صورتی ارائه دهند تا باعث ترویج مکتب انقلاب اسلامی به این قشر شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی توسط مسئولین با هدف رساندن این صدا به نسل جوان از جمله برنامه‌های اجرایی شاخص شود و رسانه می‌تواند ابزاری برای بازگو کردن ماهیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.  

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما انتشار وصیت نامه امام خمینی (ره) و چگونگی نگاه ایشان به مردم و مسئولین و تبیین انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی در دهه فجر، اجرای طرح شهید سلیمانی که با مشارکت شبکه بهداشت ودرمان محمودآباد است، مراسم رژه خودرویی در دهه فجر، پویش نذر خون، مسابقه کتابخوانی کتاب‌های انقلاب اسلامی در دهه فجر با همت کتابخانه‌های عمومی شهرستان و پیگیری ساخت خانه محروم که امسال ۴۰ خانه محروم با کمک کمیته امداد در محمودآباد ساخته خواهد شد، از برنامه‌های شاخص خواهد بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴