کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بندرامیرآباد اعلام کرد

سرمایه‌گذاری ۲۴۰۰ میلیاردی برای احداث کارخانه روغن‌کشی و خوراک دام

1 بهمن 1399 ساعت 14:27

مدیرکل بندرامیرآباد از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه روغن کشی و خوراک دام به ارزش 2400 میلیارد ریال در بندرامیرآباد خبر داد.


به گزارش بلاغ، محمدعلی اصل سعیدی در مراسم امضای قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه این بندر به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور از تمام ظرفیت های خود در جهت جهش تولید و اشتغالزایی در منطقه بهره می گیرد اظهار کرد: بر این اساس قرارداد سرمایه گذاری به ارزش ۲ هزارو۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث کارخانه روغن کشی و خوراک دام با بخش خصوصی به امضا رسید.

وی افزود: این قرارداد که جزء بزرگترین قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال های اخیر در بندرامیرآباد به شمار می رود ، به صورت بلند مدت و ۲۵ ساله می باشد که طبق طرح سرمایه گذاری از ظرفیت تولیدی ۳۵۵ هزار تن در سال برخوردار خواهد بود.

مدیرکل بندرامیرآباد همچنین احداث این کارخانه را در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زمان ساخت  آن را ۲ سال عنوان کرد که برای ۱۱۶ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.

گفتنی است اراضی پسکرانه بندرامیرآباد با بهره بردن از مزایای منطقه ویژه اقتصادی ، محلی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های خدماتی ، صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و نفتی می باشد که با نگاه سازنده مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واعطای تسهیلات ویژه به متقاضیان ، شاهد استقبال بی نظیر بخش خصوصی در زمینه های مختلف جهت سرمایه گذاری در راهبردی ترین بندر شمال کشور می باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447378

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447378/سرمایه-گذاری-۲۴۰۰-میلیاردی-احداث-کارخانه-روغن-کشی-خوراک-دام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com