کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابتکار جوانان بسیجی بالادزای ساری در برگزاری یادواره شهدا+تصاویر

30 دی 1399 ساعت 12:22

یادواره شهدای بالادزا ساری با ابتکار در خور تحسین جوانان بسیجی در مسجد مهدیه برگزار شد و به ندای ولایت در امر کمک مومنانه لبیک گفتند.


به گزارش بلاغ، جوانان بسیجی ستاد یادواره شهدای بالادزا با توجه به بیماری منحوس کرونا و وضعیت پرخطر شهرستان ساری با ابتکاری در خور تحسین یاد و خاطره شهدای محله بالادزا شهرستان ساری را با تهیه و توزیع 200 سبد کالای معیشتی در قرارگاه محله محور اسلامی ،گرامی داشته و به ندای ولایت در امر کمک مومنانه لبیک گفتند.

این مراسم به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در محله بالادزا شهرستان ساری با حضور روح الله صادقی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، اعضای ستاد یادواره شهدا بالادزا و جوانان برگزار شد.
 


صادقی ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان بالادزا به اهمیت حفظ ارزش های ناب انقلاب اسلامی و عینیت بخشیدن به کارکردهای بسیج در امر خدمت رسانی به محرومان اشاره کرد و گفت: ادامه دادن راه شهدا رسالتی بزرگ است که تحت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و عنایات خاصه ولی عصر ما نیز موفق به انجام وظیفه الهی خود شویم.
 

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نشان‌دهنده این است كه  ما همیشه باید پیرو خون شهدا باشیم تا یادشان در خاطره‌ها تا ابد باقی بماند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری افزود: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و با برگزاری مراسم یادبود شهدا به دشمنان بفهمانیم كه شهدا همچنان زنده‌اند و مایه افتخار و سربلندی این مرز و بوم هستند.

صادقی یكی دیگر از اهداف برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان ترویج این فرهنگ برای مصون ماندن فرهنگ غنی جوانان كشور از انحرافات ضروری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447342

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447342/ابتکار-جوانان-بسیجی-بالادزای-ساری-برگزاری-یادواره-شهدا-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com