تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۴۷۳۲۴
هادی کاشفی، یکی دیگر از کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال مازندران شب گذشته مهمان گروه #پویش_تغییر بود و به سوالات خانواده بزرگ فوتبال مازندران پاسخ داد.
۰
plusresetminus
هادی کاشفی: هیات‌های فوتبال شهرستانی را باید مستقل ببینیم
به گزارش بلاغ؛ بعد از اینکه خانواده بزرگ فوتبال مازندران برای تغییر اساسی در بدنه هیأت فوتبال دست به ایجاد پویش تغییر زدند، هر شب یکی از کاندیدا در حضور بزرگان فوتبال مازندران و همچنین در حضور اعضای مجمع به سوالات و خواسته‌های فوتبالی‌ها پاسخ می‌دهند و همچنین اهداف و برنامه‌های خودشان را ارائه می‌دهند.

کاشفی، نوری است و تنها کاندید غرب استانی انتخابات هیأت فوتبال مازندران نام دارد.جوان است و تحصیل کرده و سال‌هاست در فوتبال حضوری فعال دارد. مدیرعامل باشگاه شهروند نور است و افتخارات زیادی را با این تیم نوری کسب کرده است. از گزینه‌های با دانش و با برنامه‌ای است که قطعا در صورت شناخت اعضای مجمع از این کاندید، می تواند جزو گزینه‌های اصلی در مجمع باشد.

هادی کاشفی در گپ و گفت #پویش_تغییر در پاسخ به این سوال که هدف و انگیزه اش برای حضور در انتخابات هیات فوتبال چه بوده است پاسخ داد و گفت : انگیزه و هدف برای هر کسی می تواند هم انگیزه و هدف درونی باشد و هم انگیزه و هدف بیرونی! طبق فرمایشان حضرت آقا، گام دوم انقلاب به جوانگرایی تخصیص پیدا کردا است ما هم بعنوان یک جوان علاقمند که در درون خودم چیزهایی را می بینم که در عرصه مدیریت ورزشی فوتبال در استان عزیزم، بتوانم به فوتبال کمک کنم.

کاشفی در خصوص شناختش از ساختار هیات فوتبال سخن گفت و افزود : تنها مالک باشگاه در استان مازندران هستیم که بیشترین رفت و آمد را به هیات فوتبال در طول فصل دارم و از بدنه هیات فوتبال و اجزای مختلف این هیات شناخت کافی دارم. نقاط قوت می توان به حضور مدارس فوتبال متعدد در استان و نقاط ضعف و فرصت را هم می توان به استعدادهای فراوان در استان اشاره کرد.

این کاندید جوان در خصوص این سوال که آیا با برنامه وارد شده است یا نه، پاسخ داد و بیان داشت : من یک نمونه از برنامه های خودم را ذکر میکنم. من برای کمک به فوتبال مازندران خودم را عرضه کردم. شش ماه زمان گذاشتم تا برنامه خودم را به صورت دفترچه ای آماده کنم و بعد از تایید صلاحیت ها برنامه خودم را در اختیار اعضای مجمع قرار خواهم داد.

وی در خصوص نگاهش به هیات های شهرستانی پاسخ داد و افزود : هیات های شهرستانی  را باید مستقل ببینیم و کاری خواهیم کرد که هیات های شهرستانی روی پای خودشان بیاستند. به نظر من رئیس هیات های شهرستانی باید با دموکراسی انتخاب شوند. تعیین روسای هیات های شهرستانی نباید انتصابی باشد و باید انتخابی باشد.

کاشفی در خصوص بحث حمایت از مربیان، داوران، تیم ها و باشگاه ها گفت : یکی از اهداف ما ایجاد خانه های مربی، داوران، خانه های تیم ها و باشگاه ها و … در سه نقطه از استان است. مربیان ما محجور ماندند.مربیان بسیار خوبی در تمامی رده های سنی داریم ولی متاسفانه مربیان اصلا همدیگر را نمیشناسند.

این کاندیدا در خصوص دیدگاهش در زمینه جوانگرایی، اظهار داشت: من خودم جوان ترین کاندید در بین کاندیدای هیات فوتبال هستم.مدیران با سن بالا تجربه دارند و از آنها باید استفاده بهینه کرد ولی پتانسیل حرکتی ای که یک جوان دارد را مدیران مُسن ما ندارند. دغدغه های فکری ای که یک جوان دارد و می تواند بخش های مختلفی را مدیریت کند را یک مدیر مُسن ندارد. مدیریت باید به دست کسی سپرده شود که با انرژی باشد و نگاه جدید و نو داشته باشد. ما در لایه های مختلف هیات فوتبال از جوانان استفاده خواهیم کرد.

کاشفی در خصوص استفاده از داوران بعنوان مشاور پاسخ داد و بیان کرد : دست تک تک اساتید عزیزمان را می بوسیم. قطعا از مشاوره های این عزیزان و این بزرگان در طول مسیر استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص مشکلات داوری استان، اظهار داشت: ما در استان داوران خوبی از گذشته تا کنون داریم. از غرب تا شرق استان پراکندگی داوران ما خوب است ولی می تواند از این بهتر هم باشد. ایجاد خانه های داوران می تواند کمکی به سیستماتیک کردن داوران داشته باشد.
حمایت های مادی و معنوی از داوران را ایجاد کند. داوران ما الان خودشان آموزش های لازم را میبینند و هیات هیچ آموزشی برای داوران در نظر نمی گیرد. فقط ابتدای فصل یک تستی برای آنها برگزار می شود و دیگر داوران آموزشی نمیبینند. باید داوری ها را به چالش بکشانیم و اینکه بحث حق الزحمه داوران است که باید تصمیم درستی در این زمینه گرفته شود.

این کاندیدا در خصوص برنامه هایش برای توسعه فوتبال پایه گفت : چون خودم یکی از کسانی هستم که در رده پایه کار کرده ام، اولین بحث بحث آموزش درست است. ۹۵ درصد از مدارس فوتبال ما طرح درس داشته باشند. مدارس فوتبال ما یک برنامه حداقل سه ساله ندارند. اولین مورد برای توسعه فوتبال پایه، ورود علم به فوتبال پایه است.
 
گفتنیست؛ فوتبالی ها با راه انداختن این کمپین یکصدا خواستار تغییر اساسی در هیات فوتبال مازندران هستند و خواستار شخصی هستند که بتوانند در بدنه هیات فوتبال تغییرات اساسی شکل دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴