تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۴۷۳۲۳
فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار نیمه ناشنوای مازندرانی در مسابقات تکواندو (کیوروگی) آنلاین هان مادانگ عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد.
۰
plusresetminus
درخشش ورزشکار نیمه ناشنوای مازندران در مسابقات تکواندو آنلاین هان‌مادانگ
به گزارش بلاغ، غلامی رئیس هیات ناشنوایان استان مازندران در گفتگویی با خبرنگاران در این خصوص گفت: فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار نیمه ناشنوای مازندرانی در مسابقات تکواندو (کیوروگی) آنلاین هان مادانگ عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد و باعث افتخار آفرینی مازندران در این رشته ورزشی شد.

رئیس هیات ناشنوایان مازندران در خصوص این مسابقات، افزود: سومین دوره مسابقات هان مادانگ آنلاین با عنوان تکاوران جام آرش استار با شرکت ۴۲۹ بازیکن از ۷ کشور انگلستان ، فیلیپین ، بولیوی ، هند ، مالزی ، هنگ کنگ ، افغانستان، ازبکستان و ایران به میزبانی باشگاه تکاوران برگزار شد.

غلامی ادامه داد: در وزن ۵۸ کیلوگرم بانوان، فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار ملی پوش ناشنوایان از استان مازندران با اختلاف یک امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست یافت و سرکار خانم ندا احمدی به عنوان مربی این بازیکن را در این مسابقات همراهی می کرد.

وی در پایان بیان کرد: تمام اهداف ما در هیات ناشنوایان استان مازندران این است که با استعدادیابی در کل استان، ورزشکاران و استعدادهای رشته های مختلف را شناسایی و به ورزش کشور معرفی کنیم تا باعث افتخار استان مازندران گردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲