کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش ورزشکار نیمه ناشنوای مازندران در مسابقات تکواندو آنلاین هان‌مادانگ

29 دی 1399 ساعت 22:56

فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار نیمه ناشنوای مازندرانی در مسابقات تکواندو (کیوروگی) آنلاین هان مادانگ عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد.


به گزارش بلاغ، غلامی رئیس هیات ناشنوایان استان مازندران در گفتگویی با خبرنگاران در این خصوص گفت: فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار نیمه ناشنوای مازندرانی در مسابقات تکواندو (کیوروگی) آنلاین هان مادانگ عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد و باعث افتخار آفرینی مازندران در این رشته ورزشی شد.

رئیس هیات ناشنوایان مازندران در خصوص این مسابقات، افزود: سومین دوره مسابقات هان مادانگ آنلاین با عنوان تکاوران جام آرش استار با شرکت ۴۲۹ بازیکن از ۷ کشور انگلستان ، فیلیپین ، بولیوی ، هند ، مالزی ، هنگ کنگ ، افغانستان، ازبکستان و ایران به میزبانی باشگاه تکاوران برگزار شد.

غلامی ادامه داد: در وزن ۵۸ کیلوگرم بانوان، فاطمه زهرا ذلیکانی ورزشکار ملی پوش ناشنوایان از استان مازندران با اختلاف یک امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست یافت و سرکار خانم ندا احمدی به عنوان مربی این بازیکن را در این مسابقات همراهی می کرد.

وی در پایان بیان کرد: تمام اهداف ما در هیات ناشنوایان استان مازندران این است که با استعدادیابی در کل استان، ورزشکاران و استعدادهای رشته های مختلف را شناسایی و به ورزش کشور معرفی کنیم تا باعث افتخار استان مازندران گردند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 447323

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447323/درخشش-ورزشکار-نیمه-ناشنوای-مازندران-مسابقات-تکواندو-آنلاین-هان-مادانگ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com