کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

هیچ موردی از کرونای انگلیسی در مازندران مشاهده نشد/10 شهر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

29 دی 1399 ساعت 14:33

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است.


به گزارش بلاغ، از روزهای گذشته و امروز برخی خبرگزاری ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی خبری در خصوص شناسایی موارد مشکوک به کرونای انگلیسی در مازندران منتشر کردند که بعد از بررسی و اظهارات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان این موضوع تکذیب شد.

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در واکنش به این خبر اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از این ویروس در استان مشاهده نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نمونه های آزمایشگاهی برخی بیماران طبق روال همیشگی برای بررسی بیشتر به تهران ارسال می شود.
 
موسوی بیان کرد: در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای انگلیسی در مازندران، نتایج آن اطلاع رسانی می شود.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این استان در حال ورود به پیک سوم بیماری است، گفت: تاکنون ۱۰ شهر مازندران از جمله شهرستان‌های آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در روند افزایشی کرونا در هفته‌های اخیر مازندران روند توقف کرونا را تجربه نکرده است.

موسوی با بیان اینکه نگران ورود مسافران در تعطیلات آخر هفته به مازندران هستیم افزود: شهر‌های مازندران در وضعیت قرمز ونارنجی هستند و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را شاهدیم.

وی بر پیگیری کاهش ترددبه مازندران به عنوان یک مطالبه تاکید کرد و افزود: مسافرت‌های درون و برون استانی، شکل گیری تجمعات در مشاغل گروه یک و شکل گیری دورهمی‌ها سبب شیوع و انتقال کرونا شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447315

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447315/هیچ-موردی-کرونای-انگلیسی-مازندران-مشاهده-نشد-10-شهر-همچنان-وضعیت-قرمز-کرونایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com