تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۴۷۲۶۲
جمشید پازوکی یکی دیگر از کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال مازندران شب گذشته مهمان گروه #پویش_تغییر بود و به سوالات خانواده بزرگ فوتبال مازندران پاسخ داد.
۰
plusresetminus
با کاندیدای هیات فوتبال | پازوکی :به نفع کسی کنار نخواهم کشید/مسابقات را به هیات‌های شهرستانی واگذار کنیم
به گزارش بلاغ؛ بعد از اینکه خانواده بزرگ فوتبال مازندران برای تغییر اساسی در بدنه هیات فوتبال دست به ایجاد پویش تغییر زدند، هر شب یکی از کاندیدا در حضور بزرگان فوتبال مازندران و همچنین در حضور اعضای مجمع به سوالات و خواسته های فوتبالی ها پاسخ می دهند و همچنین اهداف و برنامه های خودشان را ارائه می دهند.
جمشید پازوکی یکی دیگر از کاندیدای هیات فوتبال مازندران که اتفاقا عضو هیات فوتبال فعلی نیز می باشد، شب گذشته در گروه #پویش_تغییر در پاسخ به سوالات فوتبالی ها خودش را معرفی کرد و اظهار داشت :  مدت ۸ سال رئیس کمیته فوتسال بودم و چهار سالی نیز فوتسال را رها کرده بودم و مجدد از سال ۱۳۹۶ به هیات فوتبال مازندران برگشتم و در کمیته فوتسال در خدمت فوتبال مازندران بودم.
وی در پاسخ به این سوال که هیات فوتبالی ها شاید به نفع یک همکار دیگر در روزهای پایانی کنار بکشد، گفت : من در دوره قبل نیز کاندید شده بودم و با اینکه هیچگونه تبلیغاتی انجام نداده بودم ولی چون ثبت نام کرده بودم تا روز آخر و تا لحظه آخر در انتخابات حضور داشتم و با اینکه می دانستم شاید اصلا هم رای نیاورم، ولی به نفع هیچ کسی کنار نکشیدم و در این دوره هم به نفع کسی کنار نخواهم کشید.
پازوکی در پاسخ به این سوال که با وجود حضورش در کمیته فوتسال در طول این سالها، مهمترین مشکلاتی که نتوانستند ان را برطرف کند چه بوده است این گونه پاسخ داد و گفت : در فوتسال اسپانسر بسیار کم است و یا اصلا مراجعه نمی کنند. بنده هم به تنهایی نمی توانم در فوتسال تصمیم بگیرم. تمام تلاشم را کردم که در فوتسال مازندران مشکلی پیش نیاید.
این کاندید در خصوص استراتژی هایش برای موفقیت فوتبال مازندران، بیان داشت : استراژی ما این است که هیات را از حالت فعلی که هست به سمت جوانگرایی برویم. تعداد نیروها را در هیات کم کنیم و برای اینکه این کم کردن نیرو به هیات ضربه نزند باید با برنامه پیش رفت. اگر ما سالی چهار هزار مسابقه از طریق هیات استان برگزار می کنیم این مسابقات را به شهرستان ها واگذار کنیم تا آنها برگزار کنند تا هیات های شهرستانی هم از لحاظ مالی حمایت شوند.
وی در خصوص سوال مربوط به جوانگرایی در هیات، گفت : استفاده از پیشکسوتان را در اتاق فکر خواهیم داشت اما در بخش اجرایی قطعا نیروهای جوان روی کار خواهند آمد. نیروهای جوان هم برای کسب تجربه باید در کنار پیشکسوتان تجربیات لازم را بدست بیاورند.
پازوکی در پاسخ به سوال ( نگاه شما به هیات های شهرستانی و بحث درآمدزایی و کمک به آنها چه خواهد بود) اینگونه پاسخ داد و بیان کرد :  هیات های شهرستانی ما در سه گروه تقسیم می شوند. یک گروه در مناطق محروم ما هستند و با آب و هوای سرد که قطعا باید طوری برنامه شود که بتوانند به فوتسال بیشتر اهمیت بدهند و در فصول گرم به فوتبال روی بیاورند. برای درآمد زایی ما بخشی از مسابقات خودمان را به شهرستان ها خواهیم داد تا از این طریق هیات های شهرستانی درآمد زایی کنند.
وی در خصوص سوال مربوط به طرح استعدادیابی و رده های پایه، گفت : لازمه ی توسعه و پیشرفت همیشه در رده های سنی پایه است. یعنی ما نمیتوانیم بدون توجه به رده های سنی به یک توسعه پایدار برسید. توسعه ای که سال های آینده را تضمین کند. ما در رده پایه در وضعیت مناسبی قرار داریم ولی برای بهتر شدن نیاز به خرد جمعی داریم. نیاز به این داریم که در هر سال چهار یا پنج بار جلسه مخصوص آموزشی با استفاده از سرمایه های خودمان در استان داشته باشیم.
این کاندید در خصوص سوال مربوط به فرار سرمایه گذارها از ورزش و فوتبال مازندران پاسخ داد و اظهار داشت : برای حل این معضل باید همه پای کار بیایند و این فقط کار هیات فوتبال نیست. اداره کل ورزش هم باید پای کار بیاید. ما در استان صنعتی نیستیم و شرکت های بزرگ نداریم. اسپانسرهای بزرگی هم نداریم که بتواند هزینه های تیم ها را تامین کنند. نیاز به این است که یک عزم استانی شکل بگیرد.
پازوکی در خصوص علت عدم استفاده از ملی پوشان سابق و پیشکسوتان بزرگ فوتبالی و فوتبالیست های مطرح استانی در هیات فوتبال، گفت : من از اتاق فکری صحبت کردم که این اتاق فکر، کمک خواهد کرد که خرد فردی را ما به خرد جمعی تغییر دهیم. قطعا بدانید همه افرادی که دوست دارند در هیات فوتبال حضور داشته باشند در هیاتی که من کار میکنم، قطعا خواهید دید که ما از همه توان استان از تمام شهرها هر آنکس که بخواهد کمک کند، کمک خواهیم گرفت. حال اگر ورزشکار ملی پوش یا تحصیل کرده در ورزش باشد و بخواهند ما را کمک کنند با دیده منت از این عزیزان استفاده خواهم کرد.
ایشان در خصوص برنامه هایش در زمینه داوری مازندران گفت و افزود : ما در بخش داوری در سطح کشور در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. زیرساخت خوبی از سال های گذشته در داوری استان قرار داشت و امروز ما در حال بهره برداری هستیم. برای بهتر شدن وضعیت داوری در استان قطعا باید از نیروهای باتجربه بعنوان ناظر در مسابقات لیگ های استانی استفاده گردد. برای رفع اشکالات موجود در کمیته داوران و بحث عدم پرداخت حق و حقوق داوری ها و همچنین معرفی داوران به کشور که گاها نگرانی هایی را نیز به وجود می آورد و استفاده صحیح و بدون دغدغه داوران کشور ما باید از تجربه و نفوذ داوران و ناظران خوب خودمان در سطح کشور بهره ببریم.
 
گفتنیست؛ فوتبالی ها با راه انداختن این کمپین یکصدا خواستار تغییر اساسی در هیات فوتبال مازندران هستند و خواستار شخصی هستند که بتوانند در بدنه هیات فوتبال تغییرات اساسی شکا دهد. قابل ذکر است، امشب شنبه ۲۷ دی ماه؛ سید مهدی احمدی بعنوان کاندید چهارم به سوالات پویش تغییر و اعضای مجمع پاسخ خواهد داد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴