کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت آقامعلم به شهر خسته؛

مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران شد

26 دی 1399 ساعت 23:38

مربی باتجربه و قدیمی فوتبال ایران پس از هفته‌ها دوری از رقابت‌های لیگ برتر، با نظر مدیران باشگاه نساجی، بار دیگر سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.


به گزارش بلاغ، پس از تساوی امروز نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز، وحید فاضلی از شاگردان خود خداحافظی کرد، هر چند پس از این خداحافظی در مقابل خبرنگاران این‌طور توضیح داد که این خداحافظی به معنای استعفا نبوده و او از سوی باشگاه برکنار شده است؛ سرمربی جوان نساجی در اولین تجربه مربیگری خود، همراه این تیم 9 امتیاز از 11 مسابقه به دست آورد که آمار قابل‌قبولی نبود و این تیم ریشه‌دار در جایگاه چهاردهم لیگ بیستم قرار گرفته بود و این اتفاق باعث شد تا مدیران نساجی به فکر تغییر سرمربی بیفتند.

 پس از گمانه‌زنی‌های بسیار درباره جانشین فاضلی و مطرح شدن اسامی چون مجید جلالی، ساکت الهامی و علی دایی سرانجام دقایقی قبل مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد؛ جلالی که فصل گذشته توانست گل‌گهر سیرجان را در لیگ برتر حفظ کند و پیش از آن نیز سکان نساجی را در لیگ هجدهم برعهده داشت و نتایج نسبتاً خوبی را هم همراه این تیم کسب کرد و در رتبه دهم قرار گرفت، حالا بار دیگر ماموریت دارد تا این تیم ریشه‎دار و قدیمی قائمشهر را از بحران نجات بدهد.

 جلالی پس از 11 هفته دوری از مربیگری در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد و تصمیم مدیران نساجی کار خود را در سطح اول فوتبال ایران از سر می‌گیرد؛ با بازگشت جلالی به عرصه مربیگری در لیگ برتر، حالا یک سرمربی جوان از مدار لیگ خارج شده و خود مجید جلالی نیز عنوان پیرترین سرمربی لیگ بیستم را از آن خود کرده است. عنوانی که پیش از حضور جلالی در اختیار امیر قلعه‌نویی بود اما حالا مجید جلالی 64 ساله که در فوتبال ایران به آقامعلم شهرت دارد، این عنوان را برای خود به دست آورده است.

نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آینده باید در مشهد به مصاف شهر خودرو برود؛ تیمی که به مانند نساجی در بحران قرار دارد و باید در تقابل این دو تیم بحران زده برای فرار از میان تیم‌های پایین جدولی، جلالی باتجربه در اولین حضورش در لیگ بیستم موفق به پیروزی خواهد شد یا بردی خانگی و ارزشمند نصیب شاگردان مهدی رحمتی می‌شود. این مسابقه اول بهمن‌ماه به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447244

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447244/مجید-جلالی-سرمربی-نساجی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com