کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

4 هزار پایگاه مقاومت بسیج در مازندران پایگاه سلامت می‌شوند

26 دی 1399 ساعت 22:45

فرمانده سپاه کربلا گفت: بیش از ۴ ‏هزار پایگاه مقاومت بسیج مازندران، با ارتباط با سامانه پارسا و رصد‏، پایش و بیماریابی به پایگاه سلامت تبدیل می‌شوند.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در جلسه قرارگاه شهرستانی شهید سلیمانی شهرستان ‏نور اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی، برای شناسایی و غربالگری سریعتر کووید ۱۹ میان مردم استان، بیش از ۴ ‏هزار پایگاه مقاومت بسیج مازندران، با ارتباط با سامانه پارسا و رصد‏، پایش و بیماریابی به پایگاه سلامت تبدیل می‌شوند.

وی افزود: تصمیم اخیر ستاد شهید سلیمانی در مازندران برای قرنطینه معکوس برنامه ریزی شده و بر اساس آن ‏افراد پُرخطر و مشکوک با توجه به تلفات بسیار در سنین بالا و افراد مستعد، در قرنطینه خانگی خواهند ماند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از دیگر اقدامات این ستاد را، افزایش آزمایش فوری برای ۱۰ هزارنفر در مراکز بهداشتی (تاکنون) و ۱۰۰ هزار آزمایش جدید در نظر گرفته ‏شده برای شناسایی سریعتر بیماران اعلام کرد.
 
مسلمی با اشاره به تقسیم شهرستان نور به ۶۸ بلوک توسط مجموعه سپاه پاسداران این شهرستان تصریح کرد: در این بلوک‌ها حدود ۱۴۳ ‏پایگاه مقاومت در قالب ۳۰۵ گروه ساماندهی و هم اکنون در ۹۵ منطقه روستایی شهرستان نور برای مقابله با کروناویروس فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون ۶۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲ ‏میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال میان قشر نیازمند شهرستان نور توزیع شده و این روند در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447243

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447243/4-هزار-پایگاه-مقاومت-بسیج-مازندران-سلامت-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com