تاریخ انتشارجمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۴۷۲۳۵
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت:در ارتفاعات 4 هزار و 700 متری قله دماوند چند تن از کوهنوردان البرزی حادثه دیده بودند که بلافاصله بعد از اطلاع رسانی با مرکز 112 تیم های امدادی برای کمک رسانی اقدام شد.
۰
plusresetminus
نجات 4 کوهنورد البرزی در دماوند/ حال کوهنوردان مساعد است
جمشد نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به نجات کوهنوردان در ارتفاعات دماوند گفت: در ارتفاعات 4 هزار و 700 متری قله دماوند چند تن از کوهنوردان البرزی حادثه دیده بودند که بلافاصله بعد از اطلاع رسانی با مرکز 112 تیم های امدادی  برای کمک رسانی اقدام شد.

وی با بیان اینکه 4  کوهنورد  شب گذشته دچار مشکل شده بودند، عنوان کرد: 2 مرد و 2 زن که به قله دماوند  صعود کرده بودند دچار مشکل شدند که بافاصله تیم امدادی در پایگاه رینه به منطقه اعزام شدند و پس از دسترسی به کوهنوردان در بارگاه سوم ضلع جنوبی ، بلافاصله نسبت به انتقال انان اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: تیم امدادی به منطقه گوسفندسرا اعزام شد و با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور یک دستگاه بالگرد پس از فرود در منطقه با همراهی نجاتگران پایگاه تخصصی امداد و نجات کوهستان رینه به بارگاه سوم ضلع جنوبی عزیمت کردند.

وی ادامه داد : پس ازفرود نسبت به انتقال مصدومان حادثه به داخل بالگرد و اعزام انان به تهران اقدام شد، خوشبختانه کوهنوردان حال مساعدی دارند، اما به دلیل سرمای شدید دچار سرمازدگی ناحیه دست و پا شدند.

نیکزاد در پایان  خاطرنشان کرد: کوهنوردان بعد از صعود دماوند در مسیر بازگشت در ارتفاع 4 هزار و 700 دچار اسیب شده بودند که با توانستند خود را به بارگاه سوم برسانند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴