هانی زاده گفت: برای ایران، به قدرت رسیدن ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارد چرا که آنها پیاده کننده سیاست های کلان آمریکا هستند و نباید دل به دوستی با دموکراتها بست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با تهران پرس با اشاره به اینکه آمریکا چه در زمان ترامپ و چه در زمان بایدن، اهدافی همچون دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند، اظهار داشـت: برای ایران، به قدرت رسیدن ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارد چرا که روسای جمهوری آمریکا، پیاده کننده سیاست های کلان آمریکا هستند و نباید دل به دوستی با دموکراتها بست چرا که در دوران ریاست جمهوری اوباما در امریکا هم شاهد وضع تحریم ها بر علیه ایران با وجود تعهد بین المللی برجام بودیم و این تحریم ها در دوران ترامپ دیوانه به اوج خود رسید.

وی ادامه داد: امریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبود و مدام ادعا داشت که ایران در زمینه موضوع هسته ای تخلف می کند اما دیدیم که در نهایت این آمریکا بود  که از برجام خارج شد و به تعهدات آن عمل نکرد و نشان داد که به هیچ تعهد بین المللی وفادار نیست و نخواهد بود و نمی شود به شیطان بزرگ اعتماد کرد چرا که بارها دشمنی اش را با انقلاب اسلامی و ملت ایران به اثبات رسیانده است.

هانی زاده خاطر نشان کرد: امریکا تلاش های زیادی برای ناامن کردن خاورمیانه انجام داده است و وجود گروهک های داعش یک نمونه بارز از تلاش های آمریکا برای دزدی نفت کشورهای عراق و سوریه هم همچنین به خاک و خون کشیدن خاورمیانه به دلیل منافع شخصی اش بوده است اما در نهایت دیدیم که با تقویت جبهه مقاومت و تلاش های افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، پروژه داعش نتوانست نقشه های شوم استکبار جهانی در منطقه را پیاده سازی کند و در نهایت تضعیف و نابود گردید و به همین دلیل بود که ترامپ دیوانه دستور به شهادت رساندن شهید سلیمانی را صادر کرد چرا که او و شهدای مدافع حرم را مانعی بر سر اهداف خود می دید.

کارشناس مسائل خاورمیانه ابراز داشت: آمریکا نشان داد که بر خلاف وعده های دروغین و شعارهای حقوق بشری که سر می دهد، تروریست است و با شهادت حاج قاسم سلیمانی، جهانیان بار دیگر با خوی وحشی گری آمریکا آشناتر شدند.

وی ادامه داد: در زمان وجود داعش، حتی اروپا هم از وجود این گروهک تروریستی در امان نبود و شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه با تلاش ها و مجاهدت هایشان توانستند داعش را به نابودی برسانند و این کار نه تنها باعث امنیت خاورمیانه، بلکه اروپا و جهان هم شد.

انتهای پیام/





بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲