کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تامین جان، نان، امنیت؛ انتظار مردم از قوای سه گانه

25 دی 1399 ساعت 23:02

بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از   مشرق، علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نشست سران قوای سه گانه از زمان حضرت امام خمینی (ره) مرسوم شد. در آن ایام نخست وزیر و زنده یاد حاج احمد خمینی هم عضو ثابت نشست سران بودند و گاهی این جلسات در حضور امام تشکیل میگردید.

 اگر چه قانون اساسی اصل تفکیک قوا و حدود اختیارات و وظایف قوا را تعریف و مشخص کرده است.
اما "هماهنگی، همدلی، همکاری، مشورت" در مهم ترین مسایل کشور می تواند مهم ترین دستور کار این نشست ها باشد.
 مردم  از مسولان کشور انتظار دارند "خادم شایسته برای کشور" باشند و باحفظ اصول و رعایت قانون راهکارهای "خدمت بهتر، کم هزینه تر و رفاه و امنیت بیشتر" را در این نشست ها در دستور کار قرار دهند.
 این سه بزرگوار در انتخابات ریاست جمهوری ١٣٩٦ با هم رقابت کردند و اینک که دوران خدمت و تلاش شبانه روزی است مردم از قوای سه گانه انتظار دارند. "جان، نان، امنیت" شایسته را عملا از مسئولان ببیند.
مشکلات، چالش ها و موانع از یک سو، تحریم ها و دشمنی های بیگانگان از سوی دیگر شرایط "زندگی، کسب و کار، معیشت، اقتصاد و سلامت "جامعه را با دشواری و تنگناهای شدیدی قرار داده است. برون رفت از این بحران جز "با اتحاد همه "و همراهی مردم میسر نیست."






بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.


کد مطلب: 447206

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447206/تامین-جان-نان-امنیت-انتظار-مردم-قوای-سه-گانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com