کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی مرگ و زندگی نساجی فردا در وطنی؛

حدادیان: هر کاری برای موفقیت نساجی انجام می‌دهیم

25 دی 1399 ساعت 11:17

تیم نساجی مازندران فردا در دیداری حساس، میزبان ماشین‌سازی تبریز است.


به گزارش بلاغ در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۲۶ دی ۹۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز است.

نساجی پس از کسب نتایج ضعیف که منجر به سقوط این تیم به رده ۱۴ جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها شد فردا باید در جدال با تیم رده آخری ماشین سازی با پیروزی زمین را ترک کند وگرنه اگر نتواند ماشین را ببرد شاید بعد از بازی سرمربی و کادر فنی و بعضی از بازیکنان، دیگر در این تیم نباشند.

هفته گذشته بعد از بازی با صنعت نفت آبادن که منجر به باخت نساجی شد عده‌ای از هواداران و پیشکسوتان نساجی خواهان کناره گیری سرمربی و مدیر عامل باشگاه شدند که امیری مدیر عامل نساجی استعفا داد.

پس از کسب نتایج ضعیف و سیل انتقاد‌ها به تیم نساجی، حدادیان مالک باشگاه هم گفته تا روز جمعه و بعد از بازی با ماشین سازی تبریز صبر می‌کنیم و بعد تصمیمات اساسی درباره تیم می‌گیریم.

نساجی اکنون از ۱۰ بازی با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و تیم ماشین سازی تبریز هم از ۱۰ بازی با ۳ امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول قرار دارد.

داوری بازی فردا بر عهده میثم حیدری است و حمید سبحانی و علیرضا مرادی وی را در امر قضاوت همراهی می‌کنند.

داور چهارم رضا حیدری است و کمک‌داوران پشت دروازه: حامد سیری و محمدرضا مهرگان هستند.

 نگران نباشید و به تیم و بازیکنان استرس وارد نکنید

مالک باشگاه نساجی مازندران می‌گوید به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که نساجی مازندران مانند دیگر تیم های استان های شمالی کشور به دسته یک سقوط کند.

 نساجی مازندران شروع بسیار خوبی در رقابت های لیگ برتر داشت و از 4 بازی ابتدایی 7 امتیاز به دست آورد، اما شکست  برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، شروع روزهای بد این تیم شد و نتایجی به دست آمد که سبب شده این تیم با 8 امتیاز از 10 مسابقه رتبه چهاردهم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد و وحید فاضلی سرمربی تیم از سوی هواداران پرشور قائمشهری به شدت تحت فشار قرار بگیرد.

 رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران با دادن این نوید به هواداران که تیم در پایان فصل رتبه جایگاه مناسبی خواهد داشت، حرف هایش را اینطور در مورد شرایط قرمزپوشان قائمشهری آغاز کرد:« باید ببینیم در بازی با ماشین سازی شرایط چطور پیش می رود. ضمن اینکه چند بازی تا پایان نیم فصل مسابقات باقی مانده و در نیم فصل این فرصت را داریم تا تیم را برای حضور قدرتمندانه‌تر در نیم فصل دوم تقویت کنیم و البته شرایط فنی تیم را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.»

وی سپس به  فشردگی امتیازات در جدول رده بندی اشاره کرد و خطاب به هواداران این تیم که از نتایج دل خوشی ندارند، گفت:« فشردگی جدول به گونه ای است که تیم با کسب یکی دو برد می تواند به نیمه پایینی جدول برسد. ما تمام تلاشمان این است که نساجی را به جایگاه مناسب برسانیم. نباید عجله کرد؛ مگر تیم های دیگر چقدر با ما فاصله دارند و کجای جدول هستند. با چند امتیاز می‌توان به رتبه هشتم نهم جدول رسید. نباید نگرانی داشت و این نگرانی را به تیم و بازیکنان منتقل کرد. هفته 25 ام یا 26 ام نیست. این شلوغ کردن ها به بازیکنان تیم استرس وارد می کند و باعث می شود تمرکز نداشته باشند. درخواست دارم در بازی با ماشین سازی به آنها استرس وارد نکنید.»

رضا حدادیان در ادامه به اهمیت حمایت هواداران از تیم و بازیکنان پرداخت و حرف هایش را از سر گرفت:« این بازی را برخی از هواداران عزیز ما از پشت بام تماشا می کنند، ولی خواهشم این است طوری رفتار کنند که بازیکنان در زمین تحت تاثیر قرار نگیرند. باید بازیکنان حمایت شوند و به آنها کمک کنیم. همه باید متحد شویم و برای موفقیت تیم گام برداریم.»

بخش بعدی حرف های رضا حدادیان در مورد نگرانی برخی هواداران تیم از سقوط نساجی مازندران به دسته یک بود که او با قاطعیت این اتفاق را رد کرد و افزود:« ما حواسمان به تیم هست. اصلا نگران سقوط به لیگ نباشید.  اجازه نمی دهیم که تیم ما مثل ملوان و سپیدرود به دسته پایین تر سقوط کند. بهترین بازیکنان را هم اگر لازم باشد، به تیم خواهیم آورد؛ با این حال معتقدم همین بازیکنان ما هم بازیکنان خوبی هستند و اگر به آنها فشار وارد نشود، عملکرد بهتری خواهند داشت.»

حدادیان در مورد دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز صحبت کرد و با تمجید از عملکرد فنی تیم زیر نظر وحید فاضلی عنوان کرد:« شما همین بازی آخر را ببینید که بازیکنان  تیم  عملکرد خوبی مقابل تیم صدرنشین جدول داشتند. این تیمی بود که خیلی از تیم های بزرگ را برده، ولی در مقابل ما دستش بالا بود. یک گل به ما زد ولی به غیر از آن یک گل، کار دیگری نکردند.

مالک باشگاه نساجی مازندران که در شرایط اقتصادی این روزهای کشور روزهای سختی را از نظر مالی تجربه می کند، در پایان حرف هایش بار دیگر قول تقویت تیم را در صورت نیاز به هواداران داد و حرف‌هایش را با خطاب قرار دادن آنها اینطور خاتمه داد:«  تیم در حال هماهنگ شدن است و به امید خدا اگر لازم باشد چند تغییر خوب ایجاد خواهیم کرد و چند ستاره جذب خواهیم کرد که در خور شان فوتبال مازندران باشند. ولی این را هم بدانید که تمام نیروی خودمان را برای نساجی گذاشته ایم. ما واقعا تنها هستیم، ولی با اینکه تنهاییم تمام توانمان را خواهیم گذاشت، صبر داشته باشید و حوصله؛  قطعا همه چیز در آینده درست خواهد شد.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 447173

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447173/حدادیان-کاری-موفقیت-نساجی-انجام-می-دهیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com