کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوء استفاده از نام «شاد» در اینستاگرام و تلگرام/ برخورد سریع با تخلفات در «شاد»

24 دی 1399 ساعت 23:26

مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) گفت: کانال‌هایی به نام «شاد» در شبکه‌های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام ایجاد شده است که صرفاً سوء استفاده از نام «شاد» است و به «شاد» ارتباطی ندارد.


به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری فارس،‌ شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) که فروردین امسال(سال 99) رونمایی شد، حالا به عنوان یک بستر آموزشی مجازی در مدارس کشور فعالیت دارد؛ گفته می‌شود هزینه اینترنت دانش‌آموزان در این فضا رایگان است و همه محصلان نیز باید آموزش‌های مجازی خود را در این شبکه دنبال کنند. 
اما مدتی است که شایعاتی مبنی بر تخلفات با استفاده از اطلاعات بعضی کاربران شاد روی داده است و یا از هویت مدیر و معلم برخی مدارس سوء استفاده شده است. 
در این راستا، سیدحسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) اظهار کرد: در شبکه شاد حدود 15 میلیون نفر هستند که فعالیت می‌کنند و 3 میلیون و 176 هزار و 252 گروه تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه 300 هزار کانال در شبکه شاد ایجاد شده است، افزود: تاکنون 6 میلیارد و 863 فایل جابجا شده است و نشان از جابجایی یک حجم زیاد از اطلاعات دارد.
الحسینی درباره مشکلات درباره شاد گفت: کانال‌هایی به نام شاد در شبکه‌های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام ایجاد شده است که صرفاً سوء استفاده از نام شاد است و به شاد ارتباطی ندارد.
وی ادامه داد: در موارد انگشت‌شمار، ادمین برخی کانال‌ها به فرد دیگری واگذار شده است که این موضوع با حساسیت پیگیری شده و به تخلفات رسیدگی شده است.
مسؤول شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) افزود: سیستم گزارش‌دهی در بالای هر کانال وجود دارد که کاربران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند گزارش کنند و در سریع‌ترین زمان پیگیری می‌شود؛ همچنین شماره پشتیبانی 43081 آماده دریافت نظرات و انتقادات است.
انتهای پیام/






بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.


کد مطلب: 447153

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447153/سوء-استفاده-نام-شاد-اینستاگرام-تلگرام-برخورد-سریع-تخلفات

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com