BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> شناسایی چهار هزار تارنمای متخلف در حوزه فضای مجازی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۴۷۱۳۴
تاکنون بیش از چهار هزار تارنمای متخلف در حوزه فضای مجازی شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از   خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کاشان گفت: این تارنما‌های متخلف در فضای مجازی موجب نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی به ویژه در دوران کرونا شده بود که در تحقیقات کارشناسی شده پلیس فتا شناسایی و با متخلفان برخورد و تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار حسین اشتری همچنین از اقدامات گسترده پلیس در زمینه هوشمندسازی پلیس در سال جاری خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های که شده تلاش می‌شود تا پایان سال آینده خدمات نیروی انتظامی به مردم به طور کامل هوشمندسازی شود.
 
 
  وی با اشاره به اقدامات گسترده نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال با اشراف اطلاعاتی از باندها، شبکه‌ها و خرده فروشان مواد مخدر مواد مخدر ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته کشف شده است.
سردار حسین اشتری با تاکید بر جایگاه ویژه و موقعیت جغرافیایی کاشان در کشور افزود: ساختار، تجهیزات و نیروی انسانی فرماندهی انتظامی این شهرستان تقویت می‌شود
سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در سفری از پیش اعلام نشده برای دیدار با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان، بازدید از فرماندهی انتظامی این شهرستان به کاشان سفر کرد.
وی همچنین در این سفر با خانواده شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش دیدار و گفتگو کرد.





بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴