فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

ماموریت دشمن ایجاد تردید و یأس‌پراکنی است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۷۰۹۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه گفت: ایجاد تردید و یأس‌پراکنی از شیوه‌های رسانه‌های غربی بر علیه نظام اسلامی است.
۰
plusresetminus
ماموریت دشمن ایجاد تردید و یأس‌پراکنی است
به گزارش بلاغ، سید‌موسی حسین‌نژاد در گفتمان «ابعاد رسانه‌ای حادثه کنگره امریکا» که با حضور فعالان رسانه‌ای توسط بسیج رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه جایگاه اصحاب رسانه قابل تقدیر است و فعالیت رسانه‌ها در خط مقدم است و انعکاس با سرعت و دقت همراه باشد، اظهار کرد: رسانه‌ها، دید‌بان‌های جامعه هستند و نشست‌های رسانه‌ای با حضور فعالان رسانه‌های مجازی، اجتماعی، دیداری و شنیداری تداوم یابد و به صورت منطقی بحث و بررسی شود.
 
وی افزود: رسانه‌ها در دست‌یابی به اهداف هیات اندیشه‌ورز تلاش کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه آمریکا خط‌کش خاص خود را دارد، خاطر نشان کرد: در خط‌کش آمریکایی «پینوشه» و «عربستان» پذیرفته است ولی اداره جمهوری اسلامی ایران که بر پایه انتخابات است و به کشور انتخابات معروف است رسانه‌های غربی کشور ما را بدون دموکراسی معرفی می‌کنند و آن را القا می‌کنند.
 
این مسئول با بیان اینکه سوال من درباره واکسن فایزر آمریکایی آن است که ما ببماران پروانه‌ای و خاص و رادیو دارو و شیمی‌درمانی هم داریم و آمریکا ما را تحریم کرد ولی علاقه دارند که واکسن فایزر را بدهد که باید به آن شک کنیم.

 حسین‌نژاد خواستار تعیین سلاح و راهکار در مبارزه رسانه‌ای شد و گفت: دفاع رسانه‌های خودی درباره دفاع از واکسن داخلی بخوبی انجام نشد و از رسانه‌ها انتظار اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی داریم.
 
وی با بیان اینکه ماموریت دشمن، یأس‌پراکنی است و کتاب فروغ ابدیت آیت‌الله سبحانی یک منبع مهم است که پیشنهاد مطالعه آن را به همگان دارم، بیان کرد: «عمروعاص» ابتدا از جهل برخی سربازان امام علی(ع) استفاده کرد و قرآن‌ها را بر نیزه کرد و ایجاد تردید و یأس‌پراکنی از شیوه‌های رسانه‌های غربی بر علیه نظام اسلامی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ایجاد جاذبه‌های همگانی که سلایق همه را در نظر گرفته باشد از اولویت‌های رسانه‌ای دشمنان است و شخصیت‌سازی بر طبق اصول و عقلانیت باید محور فعالیت‌ها باشد تا نهادینه‌شدن رفتارها انجام شود، افزود: آمریکا در غرب آسیا و خاورمیانه نمایشگاهی از شکست‌ها را در خود دارد و از طرف دیگر دوزیست‌بودن برخی‌ها در عرصه سیاسی و انقلاب داریم و برخی انقلابیون، انقلابیون مارک‌دار و برخی‌ها انقلابیون ویترینی هستند‌.
 
این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی درباره حادثه کنگره امریکا هدایت‌شده و مدافع سیستم لیبرالیسم بودند و هالیود نقش برجسته‌‌سازی و مشهور‌سازی چهره‌های مورد نظر را دارد، خاطر نشان کرد: سلاح نظامی غرب کارایی پیروزمندانه ندارد و نوار غزه چهل کیلومتری را نتوانست به دست آورد و در برابر جبهه مقاومت شکست خوردند ولی با استفاده از سلاح رسانه‌ای شخصیت سازی و برجسته‌سازی می‌کنند و شکستن محاصره رسانه‌ای دشمن با بیان مصادیق مورد نظر باشد.
 
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه حضور سه ناو بزرگ ما که نفت ایران را به ونزوئیلا بردند و رسانه‌های غربی به آن نپرداختند و کارکرد رسانه‌ای با اتخاذ راهبردهای مناسب،  چهره واقعی انقلاب را نشان دهد، اظهار کرد: پرسش ما در نشست «بدون سانسور» آن بود که در مرزهای جغرافیایی خودمان نیروهای داعشی و دشمنان مختلف را متوقف کردیم و شکست دادیم و در فضای مجازی هم دشمنان فعالی داریم که در حال فعالیت هستند و مرز‌ها توسط رزمندگان ایمن شد و در مرزهای رسانه‌ای چه باید کرد که منتظر بیان نظرات هستم.
 
وی در پایان گفت: رسانه‌های غربی به صورت عمد یا سهو اقداماتی از ایران را با صفات بزرگ یاد می‌کنند و در نبرد با یونان بسیاری از نبرد‌ها را پیروز شدیم و یک جنگ را در «ماراتن» باختیم ولی آنها همین شکست را برجسته‌سازی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما