رئیس پلیس‌ راهور مازندران عنوان کرد

اعمال محدودیت‌های جدید تردد کرونایی در مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۴۷۰۶۸
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال محدودیت‌های جدید تردد در طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های جدید تردد کرونایی در مازندران
نصرالله بیگلری در گفت و گو با بلاغ  با اشاره به تشدید اجرای محدودیت‌های تردد از امروز در مازندران اظهار کرد: با توجه به باطل شدن همه برگه‌های تردد، افرادی که ناچار به تردد هستند باید مدارک لازم را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: کسبه و صاحبان مشاغل که برای حضور در محل کار باید به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند لازم است پروانه کسب یا مجوز‌های بهره برداری را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درباره وضعیت تردد کارمندان نیز گفت: این افراد باید کارت شناسایی سازمانی و برگه مأموریت ارائه دهند.

بیگلری درباره احتمال صدور جریمه با دوربین‌های ثبت تخلف برای این افراد تصریح کرد: در صورتی که برای کارمندان و یا شاغلان شهر‌های دیگر، دوربین جریمه‌ای اعمال کرد، می‌توانند با در دست داشتن پروانه بهره برداری، جواز کسب و یا کارت شناسایی سازمانی به مراکز راهنمایی و رانندگی شهرستان خود مراجعه کنند تا جریمه لغو شود.

وی با بیان اینکه در این طرح نظارت ماموران پلیس راه در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی تشدید می‌شود، گفت:پلیس راه علاوه بر استقرار در مبادی 57 گانه با استفاده از دوربین‌های نامحسوس رفت و آمد‌ها کنترل می‌شود.

بیگلری با اشاره به اینکه جریمه سنگین در انتظار رانندگان متخلف است، افزود:جریمه برای ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان است.

وی اظهار کرد:  از آغاز اعمال این محدودیت یعنی یکم آذرماه تاکنون 60  هزار خودرو برگشت و 23 هزار و 700 خودرو جریمه شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما