تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۴۷۰۴۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه گفت: در طرح ملی سردار سلیمانی تعداد 460 نفر به عنوان افراد مشکوک به کرونا در شهرستان گلوگاه شناسایی شدند.
۲
plusresetminus
شناسایی 460 بیمار مشکوک به کرونا در طرح شهید سلیمانی گلوگاه/ 232 تیم عملیاتی فعال شدند
سید حسن یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای پویش ملی سردار سلیمانی، رهگیری، پیگیری و مراقبت از بیماران کوید 19 و افراد مشکوک به این بیماری است.

وی با بیان اینکه 19 روستا در این طرح فعال بوده اند، افزود: در سطح شهرستان گلوگاه 59 پایگاه های فعال شده  شهری و روستایی با تشکیل 232 تیم توانستند این طرح را به خوبی پیش ببرند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه با اشاره به نتایج این طرح ، خاطر نشان کرد: طبق آخرین آمار از شروع اجرای طرح 460 بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و 201 نفر هم به مراکز درمانی معرفی شدند.
 
یوسفی از توزیع 213 بسته کمک معیشتی  با همت خیرین در بین خانواده های تحت حمایت خبر داد ، گفت : تیم های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود 190 خانوار که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده  بودند را   درقالب طرح شهید سلیمانی شناسایی نمایند.
 
وی  در پایان ضمن تشکر از همراهی  همه ی افراد و سایر ادارات شهرستان در  اجرای موفق این طرح ، یاد آور شد: لازم است این مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی هم در سطح شهرو روستا ادامه داشته باشد تا همچنان شاهد روند کاهشی این بیماری در روزهای آینده و همچنین ریشه کنی کامل بیماری باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما