تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۴۷۰۳۸
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران گفت: با نگاه به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم همگی تاکید بر اطاعت از رهبری دارند تا انقلاب را حفظ کنیم.
۰
plusresetminus
اطاعت‌پذیری سردار سلیمانی از مقام معظم رهبری مثال‌زدنی بود
به گزارش بلاغ، حسن افشار در اختتامیه جشنواره مجازی مشق سردار که با حضور اسماعیل‌ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد و دیگر مسئولین استانی و شهرستان در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ دنیای امروز دنیای بدون مرز بوده و ما در فضایی که رسالت داریم باید انقلاب را به گوش همه جهانیان برسانیم و جهان تشنه اسلام ناب است.

وی افزود: ارزش رسانه و فضای مجازی در دنیای امروز بسیار بالا بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: حفظ این انقلاب بسیار مهم است چراکه برای ظهور امام زمان نیاز به بسترسازی بوده و این بستر تنها از راه اطلاعت فرمان رهبری محقق می‌شود.

افشار خاطرنشان کرد: با نگاه به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم همگی تاکید بر اطاعت از رهبری دارند تا انقلاب را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب باید توسط هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه انقلابی به دنیا صادر شود، بیان کرد: امروز ورزشکاران ما سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا بوده و هستند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: مازندران در دوران دفاع مقدس تنها لشکر همیشه خط شکن بود و محمودآباد نیز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بلاغ، جوایز برندگان مسابقه طراحی تمثال سردار سلیمانی به نمایندگی به خانم معراج و جوایز برندگان شب شعر سردار نیز به نمایندگی به استاد حسین کاظمی اهدا شد؛ از خانواده شهید سلیمی شهید ورزشکار محمودآبادی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰