کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا:

اطاعت‌پذیری سردار سلیمانی از مقام معظم رهبری مثال‌زدنی بود

22 دی 1399 ساعت 22:49

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران گفت: با نگاه به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم همگی تاکید بر اطاعت از رهبری دارند تا انقلاب را حفظ کنیم.


به گزارش بلاغ، حسن افشار در اختتامیه جشنواره مجازی مشق سردار که با حضور اسماعیل‌ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد و دیگر مسئولین استانی و شهرستان در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ دنیای امروز دنیای بدون مرز بوده و ما در فضایی که رسالت داریم باید انقلاب را به گوش همه جهانیان برسانیم و جهان تشنه اسلام ناب است.

وی افزود: ارزش رسانه و فضای مجازی در دنیای امروز بسیار بالا بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: حفظ این انقلاب بسیار مهم است چراکه برای ظهور امام زمان نیاز به بسترسازی بوده و این بستر تنها از راه اطلاعت فرمان رهبری محقق می‌شود.

افشار خاطرنشان کرد: با نگاه به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم همگی تاکید بر اطاعت از رهبری دارند تا انقلاب را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب باید توسط هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه انقلابی به دنیا صادر شود، بیان کرد: امروز ورزشکاران ما سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا بوده و هستند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: مازندران در دوران دفاع مقدس تنها لشکر همیشه خط شکن بود و محمودآباد نیز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بلاغ، جوایز برندگان مسابقه طراحی تمثال سردار سلیمانی به نمایندگی به خانم معراج و جوایز برندگان شب شعر سردار نیز به نمایندگی به استاد حسین کاظمی اهدا شد؛ از خانواده شهید سلیمی شهید ورزشکار محمودآبادی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 447038

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447038/اطاعت-پذیری-سردار-سلیمانی-مقام-معظم-رهبری-مثال-زدنی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com