مسئول بسیج رسانه مازندران خبر داد

دریافت 1000 اثر در جشنواره ملی «دل گپ»

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۴۷۰۳۳
مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه امسال هشت جشنواره رسانه به مناسبت‌های مختلف در استان برگزار شده است، گفت: از جمله این جشنواره ها می توان به جشنواره ملی دل گپ اشاره کرد که از ۳۰ استان بيش از ۱۰۰۰ اثر دریافت شده است.
۰
plusresetminus
دریافت 1000 اثر در جشنواره ملی «دل گپ»
به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق شناس با اشاره به در سالروز شهادت  خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و سالروز تشکیل بسیج رسانه با بیان اینکه مهمترین هدف این سازمان تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب در ابعاد مختلف است، اظهار کرد: این سازمان در راستای انتشار و تولید محتوا در برای مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی شمار اعضای بسیج رسانه را در استان ۷۰۰ نفر عضو رسمی و ۱۵۰ نفر عضو همکاری بیان و سابقه شکل گیری بسیج رسانه را در کشور  از  سال ۹۱  و تشکیل بسیج رسانه در مازندران از سال ۹۴  اعلام کرد.

مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲ کانون بسیج رسانه راه اندازی شده است، افزود: مهمترین برنامه محوری سال بسیج رسانه در هر سال برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

حق شناس با بیان اینکه امسال هشت جشنواره رسانه به مناسبت‌های مختلف در استان برگزار شده است، ادامه داد: از جمله  این جشنواره ها می توان به  جشنواره ملی دل گپ اشاره کرد که از ۳۰ استان بيش از ۱۰۰۰ اثر دریافت شده است.

وی با عنوان اینکه برای جشنواره ملی گره آثاری از ۲۴ استان دریافت شده است، گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال برگزار می‌شود و تاکنون ۶۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه ۳۰ عنوان برنامه از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است، افزود: از برنامه‌های آینده می‌توان به دوره‌های آموزش سواد رسانه و تکنیک‌های عملیات روانی اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما