بدون روتوش در فضای مجازی-2

اینها همه کاسب تحریم‌اند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۴۴۷۰۲۲
 چرا نباید واکسن آمریکایی و انگلیسی بخریم؟/ کدام عاقلی چنین کاری می‌کند؟/ یک دلیل بیاورید/ اینها همه کاسب تحریم‌اند/...
۰
plusresetminus
اینها همه کاسب تحریم‌اند
شهید مدافع حرمی که خار چشم اغتشاشگران بود
 علیرضا اکبری: «سال ۸۸، ۲۷ساله بود. سبزها تصاویرش را با نام «منیف اشمر» منتشر کردند. خودشان هم باورشان شد از لبنان آوردنش! شش‌سال پیش چنین روزی خبر شهادتش آمد. سبزها به روی خودشان نیاوردند دشمن لبنانی‌شان یک جوان کُرد است به نام مهدی نوروزی، چند سال بعد عمود اول نجف به کربلا مزین به عکسش شد.»

 چرا نباید واکسن آمریکایی و انگلیسی بخریم؟
 محسن پورپیر: «دانشمندان غربی معتقدن که جهش ویروس کرونا در آفریقای جنوبی ممکنه ناشی از اثرگذاری واکسن‌های ژنتیکی باشه؛ چراکه ویژگی‌های متفاوت ژنتیکی، واکنش‌های متفاوت هم درپی داره. پس یقینا ممنوعیت خرید این واکسن‌ها توسط رهبری، منطقی و پشتوانه نظر کارشناسان علمی رو داره.»

کدام عاقلی چنین کاری می‌کند؟
 علیرضا وهاب زاده: «کدام متخصص عاقلی مسئولیت واکسنی را قبول می‌کند که برای نخستین بار با روشی متفاوت از فناوری‌های معمول ساخته شده و پیامدهای طولانی مدت آن روی ساختار ژنتيكی مشخص نیست!؟ و شرکت سازنده هم از کشورها برائت‌نامه می‌گیرد که درصورت مشاهده عوارض شدید، حق هرگونه ادعایی را از خود سلب کند!»

یک دلیل بیاورید
 دانیال معمار: «واکسن خارجی را می‌توانیم از چین و هند و روسیه و سوئد و... بخریم که داریم این کار را می‌کنیم. واکسن خودمان هم که تا ۴ماه دیگر به دست مردم می‌رسد. کاش فقط یک دلیل داشتید برای گدایی مقابل دشمنی که با تحریم دارویی به کودکان ما هم رحم نکرد و خودش هم دارد در مدیریت کرونا دست‌وپا می‌زند.»

حق سلامت
 حامد حسین عسکری: «آلودگی هوا توی کلانشهرها مخصوصا تهران به قدری عادی شده که اگر یه روز هوا پاک باشه تعجب می‌کنیم! واقعا کی می‌خواد جواب سونامی سرطان و انواع و اقسام بیماری‌های قلبی و ریوی رو برای الان و سال‌های آینده بده؟!»

رسوایی
 جواد آقائی: «فائزه‌هاشمی یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان است. همان جریانی که به بهانه رفع تحریم حسن روحانی را به ملت قالب کرد و ملت را هم بیچاره! حالا نماینده‌ای از همان جریان، آرزومند و خواهان فشار و تحریم بیشتر به ایرانه! فهمیدید چی شد؟ هدف این جریان و جماعت، حتی رفع تحریم هم نبوده!»

اینها همه کاسب تحریم‌اند
 ایمانی: «فائزه‌هاشمی که سالهاست مجیز منافقین و بهائیت را می‌گوید و از جهت وطن فروشی، مرخص است. اما آن اصلاح‌طلب کاسب که رو به رویش نشسته، چرا به دهان حامی ترامپ نمی‌زند و گلدان را بر سرش نمی‌شکند؟»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴