سرپرست فرمانداری سوادکوه خبر داد

اتمام اعتبار کارت‌های تردد بین شهری در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۷۰۱۰
سرپرست فرمانداری سوادکوه از اتمام اعتبار کارت های تردد بین شهری در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
اتمام اعتبار کارت‌های تردد بین شهری در مازندران
به گزارش بلاغ، عین الله طالبی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مصوبات جلسه مورخ ۲۰ دی ماه ۹۹ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید تردد بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان، اظهار کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای اعمال دقیق محدودیت‌های تردد صادر شد.
 
وی تاکید کرد: با عنایت بر دستورالعمل ابلاغی صرفاً افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد در آن شهرستان هستند و ورود افراد غیرساکن به شهرها  ممنوع است.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ارائه مدارکی نظیر کارت ملی متعلق به شهرستان، پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان، کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهادها و یا برگ ماموریت اداری و پروانه کسب و سند مالکیت، ملاک تردد افراد است، افزود: در مواقع اضطراری همچون انجام امورات پزشکی و قضایی بصورت محدود و با صدور برگه فقط به مدت ۴۸ ساعت افراد  می توانند در شهرستان های غیر محل سکونت تردد کنند. 
 
این مسئول خاطرنشان کرد: افراد غیربومی و مسافر در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و فقط مجاز هستند از کنارگذرها و کمربندی ها عبور کنند.
 
​​​​طالبی افزود: خودروهای امدادی درمانی سرویس‌های اداری و کارگری،حمل بار،کالاها و مایحتاج اساسی مردم و واحدهای تولید مشمول ممنوعیت ها نمی‌شوند. 
 
وی در پایان گفت:کارت های تردد قبلی از ساعت ۸صبح روز سه شنبه۲۳ دی ماه۹۹فاقد اعتبار است، نیروی انتظامی موظف است نسبت به تشدید نظارت در ایستگاه های بازرسی اقدام کند و سپاه و هلال احمر در صورت درخواست فرماندهی نیروی انتظامی جهت تامین نیروی انسانی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴