کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلسم برد خارج از خانه شکسته شد؛

نساجی مازندران 0 - نفت آبادان 1؛ بازگشت دوباره به صدر جدول

21 دی 1399 ساعت 19:44

شاگردان سیروس پورموسوی در طلسم شکنی بزرگ خود موفق شدند به اولین برد خارج از خانه دست یابند و بار دیگر به صدر جدول صعود کردند.


به گزارش بلاغ، نساجی مازندران که امیدوار بود به روند نزولی کسب نتیجه خود خاتمه دهد، در نیمه اول با عملکردی دور از انتظار و پاس‌های اشتباه پرتعداد فرصت را به حریف داد تا طالب ریکانی با گلی دیدنی تیمش را به برتری برساند. در نیمه دوم، نفت آبادان برای حفظ تک گل ارزشمند خارج از خانه خود در فاز دفاعی فرو رفت اما حملات پردامنه نساجی مازندران نیز بی نتیجه ماند تا این تیم بار دیگر در قائمشهر با شکست به کار خود پایان دهد. این برد باعث صعود دوباره نفت آبادان به صدر جدول شد.

نساجی مازندران:
    نیما میرزازاد
    حامد شیری
    مجتبی بیژن
    سعید بیگی
    حسن نجفی
    علی داوران
    محمود قائدرحمتی
    فرزاد زامهران (78 بهزاد داوودی)
    مهرداد بایرامی (65 میلاد کمندانی)
    کریم اسلامی (81 امیرحسین یحیی‌زاده)
    مهدی نظری

سرمربی: وحید فاضلی
 

صنعت نفت آبادان:
    فرزین گروسیان
    محمد اهل شاخه
    محمد طیبی
    حسین ساکی
    عبدالله ناصری (25 فاخر تهامی (75 محمدرضا غبیشاوی))
    مهدی حنفی
    حسین زواری
    مهدی زبیدی
    حسن بیت سعید (40 احمد شریعت‌زاده)
    طالب ریکانی
    علی آل کثیر (75 حکیم نصاری)
سرمربی: سیروس پورموسوی
 
حاشیه

طرفداران نساجی همچنان در روزهای ممنوعیت هوادار به استادیوم، با سود بردن از پشت بام خانه های مجاور استادیوم شهید وطنی حامی تیم خود هستند؛ البته آنها در پایان بازی به شدت علیه سرمربی و بازیکنان تیم شعار داده و خواهان برکنار فاضلی بعد از این شکست بودند.

طرفداران نساجی

* وحید فاضلی که در این فصل هدایت نساجی را به عنوان سرمربی عهده‌دار شده، نیمکتی لرزان را دنبال می‌کند و شایعات از ادامه همکاری با او در صورت دستیابی به نتیجه در این بازی خبر می‌دهند.

 وحید فاضلی - نساجی مازندران

* سیروس پورموسوی در رویای دستیابی به صدر جدول و اولین پیروزی خارج از خانه، پا به استادیوم شهید وطنی قائمشهر گذاشته است و باید دید قادر به سرانجام رساندن این هدف خواهد بود یا خیر.

ویژه:

سریال شکست های نساجی مازندران که اکنون در داخل خانه هم تداوم دارد، آنها را در جمع قعرنشینان جدول حفظ کرد و مهمترین اتفاق اما پایان طلسم عدم برد نفت آبادان در خارج از خانه بود. نفت که بیشتر فصل را تا به اینجا بالای جدول حضور داشته، تنها با تکیه به امتیازات خانگی در جمع مدعیان حاضر بود و برابر نساجی در هفته یازدهم اولین برد خارج از خانه را نصیب خود کرد.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 446993

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/446993/نساجی-مازندران-0-نفت-آبادان-1-بازگشت-دوباره-صدر-جدول

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com