تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۴۶۹۹۲
جلسه علنی دادگاه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی و پرونده شرکت هرمی یونیم فایننس در ساری برگزار شد.
۰
plusresetminus
متهمان شرکت هرمی پای میز محاکمه/ 3 هزار تن کنجاله در سوادکوه کشف شد
جلسه علنی دادگاه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی با رسیدگی به پرونده شرکت هرمی یونیک فایننس در شعبه یک دادگاه انقلاب ساری برگزار شد.

پنج نفر از متهمان شرکت هرمی یونیک فایننس در ساری در مقابل رئیس و مستشاران دادگاه رسیدگی به جرایم مفسدین و اخلالگران در نظام اقتصادی، پولی و ارزی پرونده پای میز محاکمه نشستند.

اخلال در نظام اقتصادی و پولی از طریق عضوگیری در گروه به‌منظور کسب درآمد ناشی از افزایش اعضا و توسعه زنجیره انسانی هم از اتهامات مطرح شده متهمین در دادگاه بود.

در دادگاه رسیدگی به جرایم مفسدین و اخلالگران در نظام اقتصادی، پولی و ارزی، امروز متهمین، دفاعیات اولیه خود را مطرح کردند.

این پرونده ۳۵ شاکی دارد که تعدادی از شکات در جلسه حضور داشتند و شکایت خود را مطرح کردند. تعداد دیگری نیز با فعالیت این شرکت در زمره مال باختگان هستند که هنوز اقدام به شکایت نکرده‌اند.

تعداد متهمین این پرونده ۵ نفر از اعضای یک خانواده بوده که یکی از آنها با سپردن وثیقه آزاد و بقیه متهمین به دلیل عجز از پرداخت وثیقه راهی زندان شدند.

کشف ۳ هزار تن کنجاله سویا و دانه روغنی قاچاق در سوادکوه

براساس اعلام دادگستری، همچنین طی گزارش واصله مبنی بر احتکار فراورده‌های دامی توسط یک واحد تولیدی در این شهرستان، دستور قضائی صادر شد.

با توجه به دستور ویژه دادستان این حوزه قضائی طی بازرسی انجام گرفته نیروهای انتظامی قریب به ۳ هزار تن کنجاله سویا و دانه روغنی قاچاق در انبار این شرکت کشف و ضبط شد.

در تحقیقات به عمل آمده ازاداره صنعت معدن و تجارت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان این اقلام ۷۰ درصد از نیازهای واحدهای تولیدی مرغ گوشتی در استان بوده که احتکار آن موجب افزایش قیمت سویا و به طبع آن افزایش و گرانی گوشت مرغ شده است.

شایان ذکر است پرونده متهم پس از تشکیل، ضمن تفهیم اتهام به جرم اخلال در نظام اقتصادی با صدور قرار وثیقه به میزان ۲۰ میلیارد ریال در حال رسیدگی است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴