کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار اعلام کرد

فریدونکنار در وضعیت قرمز کرونایی/شاهد روند افزایشی مراجعه بیماران کرونایی هستیم

20 دی 1399 ساعت 8:00

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اعلام این خبر که به علت شیوع مجدد بیماری کرونا، این شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفت گفت: متاسفانه درحال حاضر ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام(ره) فریدونکنار بستری هستند.


به گزارش بلاغ، ناصر بزرگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: باتوجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری در فریدونکنار، این شهرستان به حالت قرمز درآمده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری تمامی مراسمات و تجمعات از قبیل بازارهای هفتگی، مراسمات عروسی و عزا و تمامی جشنواره‌ها ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: همچنین مکان‌هایی از قبیل تالارها، کافه‌ها، رستوران‌ها، اماکن ورزشی و غیره همچنان تعطیل هستند.

بزرگیان با بیان اینکه بیش از ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند، گفت: روند رو به رشد مراجعه بیماران کرونایی را در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شاهد هستیم و امروز هم دو نفر که از شهرستان‌های نکا و محمودآباد در بیمارستان بستری بوده‌اند فوت کردند.

وی علت اصلی افزایش بیماری کرونا را دورهمی خانوداگی در شب یلدا و عدم رعایت مسائل بهداشتی دانست و تاکید کرد: به نظرم باید محدودیت تردد به صورت جدی اعمال شود اما این امر بستگی به نظر فرماندار و نیروی انتظامی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم که زدن ماسک و مسائل بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 446954

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/446954/فریدونکنار-وضعیت-قرمز-کرونایی-شاهد-روند-افزایشی-مراجعه-بیماران-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com