تاریخ انتشارجمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۶۹۴۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر با اعلام این خبر که این شهرستان در آستانه قرمز شدن بیماری کرونا قرار دارد گفت: مردم باید از برپایی دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند تا بیماری را در سطح شهرستان کنترل کنیم.
۰
plusresetminus
بابلسر در آستانه قرمز شدن بیماری کرونا/مردم از برپایی دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند
محسن نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در بابلسر اظهارکرد: متاسفانه پس از شب یلدا آمار ابتلا و بستری‌های کرونایی در سطح شهرستان رو به افزایش قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بابلسر و شهر بهنمیر نارنجی نزدیک به قرمز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر تصریح کرد: حدود ۲۰ اکیپ به‌صورت خانه به خانه در سطح شهر و روستاهای این شهرستان تست‌گیری سریع کرونا را انجام می‌دهند.

نبی‌زاده یادآورشد: با اجرای این طرح در مدت ۲۰ دقیقه جواب کرونا مشخص می‌شوند و در صورت ابتلا، خانواده قرنطینه و تحت درمان و مراقبت قرار می‌گیرند.

وی افزود: بخشی از بیماران نیز با مراجعه به پزشک خانواده شهری و روستایی برای انجام آزمایش به کلینیک شهید صالحی ارجاع داده می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر گفت: روز گذشته ۱۱۰ مورد تست‌گیری سریع کرونا به صورت خانه به خانه در سطح شهرستان انجام شده است.

نبی‌زاده با تاکید بر اینکه مردم از برپایی دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند یادآورشد: اگر ۹۰ درصد مردم فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند می‌توانیم بیماری را در سطح شهرستان کنترل کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲