تاریخ انتشارجمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۴۴۶۹۳۴
حمیدرضا مرادی به سمت سرپرست شهرداری ساری منصوب شد.
۰
plusresetminus
سرپرست شهرداری ساری منصوب شد
به گزارش بلاغ، طی حکمی از سوی استاندار، حمید رضا مرادی به سمت سرپرست شهرداری ساری منصوب و طی مراسمی با حضور مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران معارفه شد.

رازجویان در این مراسم، بر اهتمام جدی شهردار ساری بر تعهدات شهرداران مندرج در میثاق نامه خدمت صادقانه شهرداران مازندران تاکید کرد و گفت: تلاش برای ساماندهی و تقویت مدیریت شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری از جمله این تاکیدات است.

وی افزود: مدیریت پسماند، توسعه فضای سیز و اجرای طرح میراث ماندگار و ایجاد درآمدهای پایدار از جمله وظایفی است که شهرداری ها باید همواره بدان همت نمایند.

معاون استاندار مازندران بر استمرار ایفای نقش شهرداری ها در مقابله با کرونا تاکید کرد.

 رئیس حراست شهرداری قائم‌شهر، مدیر اداری مالی شهرداری قائم‌شهر و معاون اداری، مالی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در سابقه کاری سرپرست شهرداری ساری دیده می شود.

پس از دستگیری شهردار ساری و همه اعضای شورای شهر ساری و انحلال شورا در جلساتی که در وزارت کشور تشکیل شده است، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا مامور به معرفی شهردار ساری از نظر قانون شده است، حسین‌زادگان امروز مسؤولیت سرپرستی شهرداری ساری را در اختیار  مرادی قرار داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴