تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۴۶۸۸۸
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای آهنگرکلا این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید قاسم سلیمانی به نیازمندان
به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر، احمد شعبانی از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در روستای آهنگرکلای شهرستان سوادکوه شمالی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا با همت و تلاش، نهادها، ادارات، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی برگزار شد.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به مجری این رزمایش که سپاه پاسداران است، افزود:  امام جمعه و فرماندار به عنوان اعضای ستاد و همه ادارات، نهاد‌ها و گروه‌های جهادی با محوریت سپاه پاسداران به فعالیت می‌پردازند.
 
شعبانی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همدلی همه مردم، بسیجیان، دست‌اندرکاران و خیرین خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با کمک مومنانه ملت، فرمایش، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای محقق شود و در سال جهش تولید و گام دوم انقلاب، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر این ملت در عرصه‌های مختلف خدماتی و تولیدی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴