تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۶۸۸۶
دادستان فریدونکنار گفت: تامین امنیت و برقراری نظم وظیفه ما است و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را مختل کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.
۰
plusresetminus
برخورد قاطعانه دستگاه قضا با برهم زنندگان نظم و امنیت
علیرضا برخور در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به جدیت دستگاه قضایی برای تامین امنیت و آرامش مردم، اظهار کرد:  تامین امنیت و برقراری نظم وظیفه ما است و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را مختل کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: دلسوزان شهر فریدونکنار به میدان بیایند تا کارهای زمین مانده سریعتر به سرانجام برسد و زمینه چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از بین برود.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: خیران در عرصه تولید ورود کنند تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود چراکه بیکاری و مشاغل کاذب موجب بزهکاری می‌شود.

برخور با اشاره به اینکه از تولید و تولیدکننده در حوزه قضایی حمایت می‌کنیم، گفت: فریدونکنار جوانان پاک و شایسته بسیار زیادی دارد که دغدغه اصلی من اشتغال جوانان است.

وی یادآورشد: تلاش می‌کنیم تا نسبت به تخلف بار نخست نوجوانان و جوانان نرمش بیشتری نشان دهیم و با گرفتن تعهد کتبی و راهنمایی پدرانه از مجرم‌پروری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
اقای دادستان فریدونکنار! نصیحت به جوانان درست اما سری به شهرداری، شورای شهر و فرمانداری فریدونکناری بزنید اوضاع خوب نیست امیدواریم دستگیری ها به این ور هم برسه
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲