تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۴۶۶۱۸
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: وجه مشترک شخصیت‌های انقلاب اسلامی در ولایی بودن و خدمتگذاری خالصانه و صادقانه آنهاست.
۰
plusresetminus
وجه مشترک شخصیت‌های انقلاب اسلامی در ولایی بودن و خدمتگذاری خالصانه و صادقانه آنهاست
به گزارش بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل بمناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده و ارتحال حضرت علامه آیت‌الله مصباح یزدی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت این فقدان‌ها، رمز توفیقات شخصیت‌های ممتاز انقلاب اسلامی را در اقدامات آنان که منتیج به شادی دل مردم و شکست و ذبونی نظام سلطه جهانی بسرکردگی آمریکا دانست.

متن اطلاعیه این استاد برجسته درس خارج فقه حوزه‌های علمیه بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
قال الإمام عليّ‌ عليه السلام: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.
(هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد).
سوگ و حزن سالگرد شهید والامقام، سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم دانشمند شهید، دکتر فخری زاده آنهم در ایام اندوهبار فاطمیه آنگاه تشدید شد که خبر ارتحال جانسوز فقیهی متاله، فیلسوفی صاحب نظر، انقلابی خستگی ناپذیر حضرت آیت الله مصباح یزدی دریافت شد. آن عالم ربانی، که عمر با برکت خود را در راه نشر اسلام و تربیت شاگردانی برجسته و تحقیق و پژوهش صرف کرده و در جهت مطالبات بصیرتی مقام ولایت، پرچمدار این جنبش گردید و موسسه فاخر امام خمینی(ره) صدقه جاریه آن علامه شهیر شد.

ویژگی تاریخی ملت ایران، الگوسازی بزرگان و فرزندان شایسته خود برای تکثیر برکات آنهاست.
وجه مشترک برجستگی شخصیت‌های ممتاز کشورمان، تدین و ولایتمداری و ایستادگی بر ارزشهای انسانی و اسلامی است، که رمز توفیقات آنان در شادی دل مردم و شکست و ذبونی دشمنان بویژه شیطان بزرگ آمریکا در همین ویژگی مشترک است.

نام و یاد شخصیت‌هایی همچون: حضرت علامه آیت الله مصباح یزدی با وجود موسسه امام خمینی(ره)، سردار شهید قاسم سلیمانی با مکتب حاج قاسم برای همیشه جهان اسلام باقی خواهد ماند تا نمایاننده مسیر رستگاری و سعادت نسل کنونی و آینده این سرزمین مقدس باشد.
فقدان این نخبگان موفق طریق ولایت و خدمت بر عموم ملل آزاده جهان و ایران و بر حضرت ولی عصر(عج) و نائب شایسته او مقام معظم رهبری و خانواده گرانقدر و رهروان صدیق این رادمردان تعزیت باد.
۱۸ جمادی الاول ۱۴۴۲ برابر با ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹
سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴